Sport1 Banner

דור פרץ הושאל להפועל חיפה עד תום העונה

דור פרץ
דור פרץ |

רכש שלישי בינואר לאדומים מהכרמל: קשר מכבי ת"א הצטרף לבן בסט ושיימן

(גודל טקסט)

כפי שהבטיחו גורמים בהפועל חיפה בתחילת חלון ההעברות הקבוצה התחזקה משמעותית. כל החתמה אמורה להוסיף לקבוצה ואחרון המצטרפים הוא שחקן הנבחרת הצעירה ומכבי תל אביב דור פרץ.

 

לאחר שנעשתה פנייה השבוע מצידו של יואב כץ, המנהל המקצועי ג''רדי קרויף אישר את העסקה. הערב כל הפרטים נסגרו והמועדון הודיע רשמית על צירוף השחקן הצעיר שמצטרף לשמואל שיימן ועדן בן בסט. "המועדון שמח לבשר על הצטרפותו של שחקן מכבי תל אביב ונבחרת ישראל דור פרץ שחתם בצהרים על חוזהו בקבוצה".

 

 

פרץ הודה לבעלים יואב כץ ולצוות המקצועי על האמון ויערוך מחר אימון בכורה. יואב כץ איחל לקשר הצעיר בהצלחה ואמר: "אין לי ספק שהשחקנים החדשים שצירפנו בחלון העברות יעזרו לנו להשיג את המטרות".

 

פרץ שותף רק בארבעה משחקי ליגת העל העונה, כשרק באחד מהם השלים 90 דקות. כמו כן, שותף במשחקי גביע הטוטו של מכבי תל אביב ובמסגרת משחקי גביע המדינה. בעונה שעברה סיפק הרבה יותר דקות ואף כבש שער ב-0:2 על מכבי חיפה בסמי עופר.

 


פרץ, עולה לכרמל (דני מרון)

 

בתוך כל במועדון סיימו את ההחתמות בחלון ההעברות הנוכחי, ופרץ יוכל לתת מענה לעמדת הקישור האחורי, המגן הימני והבלם. פרץ צפוי להיכלל בסגל כבר במשחק הליגה החשוב נגד הפועל תל אביב (ראשון, 20:30, ספורט1), אך לא לפתוח.

 

שני שחקני הרכש הנוספים, בן בסט ושיימן, שכבר ערכו את הופעות הבכורה בקבוצה ימשיכו ב-11. מקסים פלקושצ'נקו ימשיך להיעדר אך ברונו פניירו ואושרי רואש יחזרו מפציעה ומחלה.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי