Sport1 Banner

דגני יעבור לב"ש, עמית ביטון להפועל תל אביב?

עמית ביטון
עמית ביטון | צילום: דני מרון

האלופה עשויה לאפשר לבלם הצעיר לצבור דקות משחק אצל האדומים

(גודל טקסט)

באה לעזרת חבר. הפועל באר שבע שוקלת להשאיל את הבלם הצעיר עמית ביטון להפועל תל אביב לחצי השנה הקרובה, על מנת לעזור לאדומים.

 

המהלך, עליו כבר דובר בין הקבוצות, מתעכב מעט בשל רצונה של באר שבע להבטיח שביטון ישחק. על פי גורמים המקורבים לעסקה, העניין של באר שבע באוראל דגני, המיוצג על ידי אותו סוכן של עמית ביטון – דודו דהאן – עשוי להבשיל לטרייד בין הקבוצות. בכך מצטרפת הפועל תל אביב למכבי נתניה והפועל רעננה, ברשימת המעוניינות לקלוט את ביטון. יש לציין שאביו של ביטון, מגן העבר שמעון ביטון הוא מאמן הנוער של הפועל תל אביב.

 

 

האלופה תפגוש ב-19:40 את מכבי צור שלום מליגה א', במסגרת סיבוב ח' של גביע המדינה. נראה שמבחינת אוהדי הפועל באר שבע, ההעפלה לשלב הבא כבר מובטחת כשרק 7,000 אוהדים הבטיחו את מקומם במשחק. במידה וזו אכן תהיה כמות האוהדים הערב במשחק, יהיה זה שיא שלילי של קהל למשחק בית של הפועל באר שבע, מאז פתיחת טוטו-טרנר.

 

מבחינה מקצועית, ברק בכר יעלה עם הרכב "משני", כשבין היתר גיא חיימוב, עמית ביטון, בן תורג'מן ומיכאל אוחנה צפויים לפתוח. גם אליניב ברדה ומאור מליקסון עשויים לפתוח, במטרה להחזיר אותם לכושר משחק – דבר נוסף שמעלה השתאות מעוצמת הסגל של האלופה.

 

בקבוצה הזהירו את השחקנים משאננות: "כל אחד צריך להוכיח שמקומו ב-11. זה שמדובר בקבוצה מליגה א' רק מעלה את הציפיות מכם".

 


ברדה, פחד משאננות (אודי ציטיאט)

 

ההרכב המשוער: גיא חיימוב, מתן אוחיון, לואי טאהה, עמית ביטון, בן תורג'מן, וובה בראון, מיכאל אוחנה, מאור מליקסון, לוסיו (מהראן ראדי), אליניב ברדה, מוחמד גדיר.

עוד באותו נושא: עמית ביטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי