Sport1 Banner

גרסאות סותרות: מותו של צ'אנוב מסעיר את אוקראינה

ויקטור צ'אנוב. סיבות המוות נבדקות
ויקטור צ'אנוב. סיבות המוות נבדקות | צילום: AFP

משטרת קייב פתחה בחקירה, המשפחה מתחננת לקצת שקט ופרטיות

(גודל טקסט)

משטרת קייב פתחה בחקירה כדי לבדוק את נסיבות מותו של שוער העבר של מכבי חיפה ויקטור צ'אנוב. לפי הדיווח ב"ספורט אקספרס" צ'אנוב ספג מכות קשות ב-20 בינואר כשמכונית עצרה ליד מכוניתו בקרבת קייב.

 

בדיווח אחר מבית החולים שנמסר על נסיבות מותו נאמר שהגיע לבית החולים עם פציעות רבות שנגרמו מנפילתו מגובה רב. כך לפחות אמר מפקד המשטרה בקייב, אלכסנדרו קוסובו, שהחל לחקור בפרשה. הרופאים עשו הכל כדי להשאירו בחיים כולל שני ניתוחי ראש ולא הצליחו.

 

 

ביתו של צ'אנוב, אירינה, הכחישה את הידיעה שהוא הוכה בינואר על ידי אלמונים באמצעות פוסט שפרסמה בחשבון הפייסבוק. "אני לא מאמינה לשמועות האלה שהוא הוכה. כולם צריכים לכבד אותו ואת האגדה שהיה. אני מבקשת מכל התקשורת לכבד את שמו ולרחם על משפחתו. אנחנו שרויים כעת בכאב גדול מאוד".

 

אולג קוזניצוב, חברו לשעבר של המנוח מדינמו קייב, חשף פרטים נוספים על מותו: "השמועות על כך שנרצח הן אבסורדיות. לפי מה שאני יודע הוא גר בווילה פרטית ולפנות בוקר ירד מהמיטה לשתות מים ונפל בצורה מוזרה". העיתון הרוסי "וסטי" פרסם גרסה אחרת לאירועים: "אולי היה לו התקף לב או משהו כזה. כולם ישנו אצלו בבית כך שלא שמו לב למה שקרה. אחרי כן מצאה אותו חמותו שוכב. הוא שכב שלושה שבועות בלי הכרה, אבל הרופאים אמרו שהוא ייצא מזה. לאחר מכן שמעתי שמת בבית החולים".

עוד באותו נושא: ויקטור צ''אנוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי