Sport1 Banner

גרוע מהפועל וסיני: המסמר האחרון בארון

עם הראש למטה
עם הראש למטה | צילום: ניר קידר

טורק מבכה את מר גורלם של האדומים ותולה אשמה בכבירי וגוטמן

(גודל טקסט)

בפעם שעברה עברנו את זה טוב כנראה שהפעם זה הולך להיות סופי. ב-1990 הפועל תל אביב של משה סיני ירדה ליגה ולמזלנו הטוב היה את יורם אוברקוביץ' שהציל אותנו אז.

 

אי אפשר לשכוח את התקופה ההיא שכל עולמנו נחרב זה היה הרבה יותר מאסון שקבוצה כמו הפועל תל אביב, אימפריה בכדורגל הישראלי עם קהל אוהדים נפלא, תומך ואוהב מתדרדרת לכזה מקום.

 

 

למה זה קרה? כי היו מנהלים מאותו "בית ברנר" של ההסתדרות, כאלה שלא הבינו ולא ידעו לנהל דבר בכדורגל. מקבוצה שזכתה באליפויות וגביעים, התפארה בשחקני הבית שלה, הפכה למרוסקת.

 

בקבוצה של היום אי אפשר לראות שחקנים שיש להם שייכות למועדון או מחוייבות מה שמעניין אותם בסוף החודש זה צבע הדולר ולא מיקום הקבוצה או צבירת נקודות שיבטיחו את הישארות הקבוצה בליגה.

 


נפל בפח פעם אחרי פעם (ניר קידר)

 

חיים רמון לקח את הקבוצה מאלי טביב ושם החלו כל הבעיות. הקבוצה לא תיפקדה כראוי לא מבחינה מקצועית וגם ניהולית, הביאו מאמנים לא מתאימים, שחקנים יקרים ולא מתאימים גם כן ובפועל, הפועל רק התדרדה.

 

אי אפשר להבין את כבירי על העובדה שהחתים מאמן ספרדי כמו ססאר מנדיונדו וכמה כסף הוא עלה בחודשיים בהם עבד בקבוצה, אי אפשר גם להבין את ההחתמה של אלי גוטמן. כן גוטמן הצליח לעבוד על כבירי ולא ברור כמה כסף קיבלו סוכנים של אותם שחקנים שהביא למועדון.

 

לפעמים תופסים אותי אנשים ברחוב ושואלים אותי למה שלא תחזור לשחק. אוהדים וותיקים אומרים לי: "אתה, אלי כהן, יעקב אקהויז, מוריס ז'אנו, כולם תילחמו הרבה יותר בשביל המועדון". אז נכון שזה לא ריאלי אבל הנה לכם משהו ריאלי: למה להאשים את רון ציבלין, להביא עוד מאמנים לצוות כשאין עודף כסף והקבוצה הולכת לפירוק – זה החומר למחשבה – לא לקפוץ מעל הפופיק.

 

עם כל הצער והכאב הפעם זה נראה מפחיד מתמיד. לא נסמוך יותר על עסקנים גם אם האופטימיות תיעלם והפעם זה סופי.

 


חלק לא מבוטל בקריסה (עדי אבישי)

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי