Sport1 Banner

גנדה חתם בהפועל ת"א. ניסנוב: "פונטציאל גדול"

חדש באדום. גנדה
חדש באדום. גנדה | צילום: הפועל ת"א - האתר הרשמי

החלוץ בן ה-19 הצטרף. הקבוצה רוצה להאריך את השאלתו של עמית ביטון

(גודל טקסט)

חלון ההעברות אולי נסגר, אך הפועל ת"א ממשיכה להתחזק. ג'וזף גנדה,חלוץ בן 19 שנולד בישראל לאמא מהגרת מקונגו, חתם בקבוצה.

 

גנדה גדל במחלקת הנוער של מכבי ת"א ובגיל 17 עבר למכבי נתניה, במדיה הופיע לראשונה בליגת העל. עונה לאחר מכן עבר הקשר/חלוץ לקבוצת הנוער של קריית שמונה, במדיה שיחק בעונה וחצי האחרונות ורשם בנוסף 10 הופעות בקבוצה הבוגרת.

 

 

הבעלים שרון ניסנוב אמר: "אנו רואים בג'וזף פוטנציאל גדול לעתיד ושמחים שהוא מצטרף לקבוצה. מאחל לו ולנו הצלחה".סוכנו רפי שמואל הוסיף כי השחקן הגיע אחרי "מאבק ממושך בבורות מול קריית שמונה", בה לא הסתגל וכי הוא "סמוך ובטוח שהוא יעזור להפועל ת"א להישאר בליגה".

 

הבוררות עם גוטליב על סף סיום

 

הבוררות בין בלם הפועל תל אביב אדי גוטליב נגד קבוצתו תסתיים מחר אצל עורך הדין עמיאל תגר. גוטליב דורש שחרור מהמועדון לאחר שתנאי חוזהו לא מולאו וחייבים לו כספים לטענתו.

 

פרקליטו של אדי גוטליב עו"ד שי אליאס כבר העביר את כו התצהירים שהתבקש וכמוהו עשה פרקליט הפועל תל אביב עו"ד משה בן דת.. גוטליב לא נוטל חלק באימונים כבר תקופה ארוכה וממתין לשחרור כאשר אופה ואוראל הרוסיות ממתינות על מנת לצרפו.

במקביל, בהפועל תל אביב מרוצים מאוד מהשתלבותו של הבלם המושאל מהפועל באר שבע עמית ביטון וכבר פועלים להמשיך את השאלתו לעונה נוספת. אלונה ברקת הגיעה מספר פעמים לעקוב אחרי הבלם הצעיר בן ה-20 שזוכה למחמאות בצוות המקצועי. אחד מתנאי ההשאלה היה שישחק ב-70 אחוזים מהמשחקים. בבאר שבע שוקלים האם להשיב את הבלם לסגל האלופה בעונה הבאה.

 

בנושא אחר, מכבי נתניה באמצעות עורכת הדין ליזה חדש תציג את תגובתה בבית המשפט במחוזי בבקשת הפועל תל אביב למחוק את צו המניעה הזמני שהוגש לבית המשפט להעברת כספי מכירת ארון שוינפלד למכבי תל אביב ודרישת מכבי נתניה לקבל 40 אחוז מכספי מכירת שוינפלד, סכום שמוערך ב-240 אלף דולר.

עוד באותו נושא: עמית ביטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי