Sport1 Banner

גולן: תקרית בן בסט? מראה על תחרות טובה

עדן בן בסט. אין פה עניין של אגו?
עדן בן בסט. אין פה עניין של אגו? | צילום: דני מרון

מאמן הפועל חיפה התייחס לחלוץ. שיימן, קפילוטו ופלטהאוזן כשירים לפ"ת

(גודל טקסט)

כאשר היא נמצאת במומנטום טוב והפלייאוף העליון עוד נמצא בהישג יד, הפועל חיפה תצא ביום ראשון למושבה, ותשחק נגד הקבוצה החמה בליגה, מכבי פתח תקווה. הבוקר (חמישי) התקיימה מסיבת העיתונאים לקראת המשחק והמאמן דני גולן, שיפגוש את הקבוצה בה אימן בעונה שעברה, אמר: "אנחנו צריכים להיות חיוביים ולנצח כדי להישאר בתמונת הפלייאוף עד הרגע האחרון. אין ספק שפתח תקווה במומנטום נהדר, אבל ואם נביא את כל מה שאנחנו מדברים עליו אנחנו בהחלט יכולים לנצח".

 

על התקרית עם בן בסט ביום ראשון שנפתרה במהלך השבוע אמר המאמן: "בדרך כלל שחקנים מקבלים את התדמית מהמאמן שלהם, ואני חסר אגו. הגישה שלי מאוד ברורה, ואני לא רואה פה אגו אלא תחרות טובה. אני רואה שהשחקנים נדבקים בגישה שלי".

 

 

שמואל שיימן וניסו קפילוטו ערכו אימון חלקי בשל פגיעות בקרסול, אך השניים אמורים לפתוח בראשון. השוער פיט פלטהאוזן השתתף בחלק מהאימון וגם הוא צפוי להיות כשיר, אך קיימת אפשרות שרובי לבקוביץ' ימשיך לפתוח בהרכב.

 

גולן והמנהל המקצועי ניר קלינגר דיברו לפני האימון עם השחקנים ושוחחו על האגרסיביות של היריבה מהמלאבס ועל כך שאם יבואו עם אותה נחישות כמו בשני המשחקים האחרונים ניצחון אפשר יהיה לנצח.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי