Sport1 Banner

ג'אבר ומיטרוביץ' מועמדים להפועל חיפה

ג'אבר. היריבה העירונית מתעניינת
ג'אבר. היריבה העירונית מתעניינת | צילום: אודי ציטיאט

הקשרים ברשימות. בן בסט נפרד ממכבי ת"א: "הרגשתי תמיד בבית"

(גודל טקסט)

עדן בן בסט יערוך היום את אימון הבכורה שלו בקדנציה השנייה בהפועל חיפה, ומחר (חמישי) יוצג יחד עם שמואל שיימן באיצטדיון סמי עופר במסיבת עיתונאים חגיגית.

 

כפי שפרסמנו אתמול, בן בסט יהיה המשתכר הגבוה במועדון עם שכר המוערך בכ-70 אלף שקל נטו בחודש, לא כולל דירה ורכב. בנוסף לשחקן בונוס עלייה לפלייאוף העליון מהבעלים יואב כץ, שסגר עם החלוץ ואביו את כל העסקה בשתי פגישות שערכו השבוע.

 

 

בן בסט עשוי לערוך את הופעת הבכורה כבר בשבת מול הפועל רעננה לאור החיסורים הרבים בקבוצה, הרי שמקסים פלקושצ'נקו, חנן ממן, אדילסון בהייה וניסו קפילוטו ייעדרו.

 

בן בסט אמר לאתר הרשמי של מכבי ת"א: "אחרי שנתיים וחצי במכבי ת"א עמוסות בחוויות חלקן טובות וחלקן טובות יותר, אני רוצה להודות לכל מי ששייך למשפחת מכבי ת"א: השחקנים, הצוות ועובדי המועדון. למרות שלא הגעתי להישגים האישיים כפי שציפיתי, תמיד הרגשתי בחדר ההלבשה שאני נמצא בבית חם. אני סוגר היום מעגל עם החזרה להפועל חיפה ומאחל בהצלחה למכבי ת"א בעתיד".

 


בן בסט, הרגיש בבית (עדי אבישי)

 

המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף אמר: "אנו רוצים להודות לעדן בן בסט על תרומתו למכבי ת"א. עדן הפגין מקצוענות מהיום הראשון והיה שחקן מאוד אהוב בחדר ההלבשה. אנו מאחלים לעדן בהצלחה בהמשך הדרך".

 

כץ, שכאמור אחראי להחתמת החלוץ, ימשיך בזמנו בישראל לנסות ולחזק את הקבוצה, כאשר המטרה היחידה היא להעפיל לפלייאוף העליון שנמצא במרחק חמש נקודות בלבד. הבעלים ייפגש השבוע עם סוכנו של פיליפ יאזביץ', אדם קידן, במטרה להגיע להסדר על שיחרורו ובמקביל במועדון ימשיכו במאמציהם להתחזק בשחקן כנף ובקשר אחורי. 

 

לאחר שאופציית יובל שבתאי ירדה מהפרק, במועדון בוחנים את האפשרות לצרף את עטאא ג'אבר בהשאלה ממכבי חיפה, כאשר גם אופצייה של שחקן זר לעמדה זו על הפרק. ניקולה מיטרוביץ' ששוחרר מבני יהודה ונוסא אייגיבור שעתיד להשתחרר ממכבי תל אביב עלו כאופציות, אך כעת זה עוד רחוק.

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי