Sport1 Banner

במכבי פ"ת חגגו: "אם לא העונה, מתי נגיע לאירופה"

שחקני פתח תקווה
שחקני פתח תקווה | צילום: עדי אבישי

במלאבס מפנטזים, ריאן עשוי להצטרף. קאניוק: "הקהל של הפועל מדהים"

(גודל טקסט)

מכבי פתח תקווה רשמה אמש (שבת) ניצחון שני רצוף 0:1 על הפועל תל אביב המתפוררת והשתוותה במספר הנקודות למכבי תל אביב השנייה, עם הפרש שערים נחות.

 

בסיום המשחק, חדר ההלבשה של המלאבסים נראה צוהל במיוחד, כאשר אפילו אבי לוזון היה שותף פעיל בחגיגה והחל לרקוד ולשיר לצלילי השיר "על הניסים והנפלאות".

 

 

"בעבר מכבי פתח תקווה לא הייתה מנצחת משחקים שכאלה. עם קהל רב ממולה, משחק חשוב והוכחנו שעשינו השנה את קפיצת המדרגה", אמרו בקבוצה.

 

ואם חשבתם שהניצחון הזה מספק את השחקנים? אז טעיתם: "חד וחלק, אנחנו רוצים להגיע השנה לאירופה. אם בעונה כזאת לא נשאף לשם אז מתי כן?", אמרו שם.

 


קבוצת צמרת לכל דבר (עדי אבישי)

 

מי שבלט במרכז ההגנה היה עומר דנינו, שזכה למחמאות: "עומר לא שיחק בתקופה האחרונה וראינו כמה הוא הגיע מפוקס למשחק הזה", פרגנו בקבוצה.

 

במהלך המשחק נמנע עימות בין מספר אוהדי הפועל ת"א לאנשי פ"ת כאשר כרוז הפועל טען על בזבוז זמן מצידו של חגי גולדנברג, אך עומר גולן הסביר לו שהוא פצוע ונאור פסר יחליף אותו וגם בהתערבות המאבטחים נמנע ממספר אוהדים להתקרב לגולן ולאבי לוזון שישב לצידו.

 

גולדנברג עצמו, שבישל את השער לגידי קאניוק, ונמצא בתקופה טובה, יעבור בדיקה בברכו כדי לשלול מתיחה ובקבוצה מקווים שיהיה כשיר למשחק הגביע בסמי עופר מול מכבי חיפה.

 


קאניוק ודנינו, מחמאות גם לבלם (עדי אבישי)

 

בפ"ת חושבים קדימה בנוגע לרכש. כפי שפורסם כאן באתר, בקבוצה בונים מאוד על איסמעיל ריאן וטוענים שעם הקרבה לפתיחת חלון ההעברות ביום חמישי, העניינים יחלו לזוז: "מדובר בשחקן שאנחנו מכירים ושנמצא בכושר טוב. אנחנו יודעים איזה שחקן נקבל. בכל אופן, להגיע לשחק השנה השנה במכבי פ"ת זה נהיה כבוד. אנחנו קבוצת צמרת לכל דבר".

 

הקבוצה תצא ממחר ליומיים חופש ובשלישי יתכנסו כל השחקנים לתחילת ההכנות למפגש מול מכבי חיפה.

 

גידי קאניוק, כובש שער הניצחון סיכם: "יוצא לי להבקיע הרבה מול הפועל ת"א אבל זה הרבה בזכות החברים שלי שעובדים קשה במגרש. אני שמח ומאושר למרות שהצגנו היום כדורגל קצת פחות טוב, אבל גם משחקים כאלה צריך לדעת לנצח.

 


ריאן, מחוזר (עדי אבישי)

 

השוני העונה: "יש פה קבוצה הרבה יותר טובה מהעונה שעברה עם שחקנים שונים. אנשים מרימים פה אחד את השני במצבים קשים. אחרי התבוסה בב"ש הספידו אותנו ואמרו שלא נגיע לשום מקום, מאז תודה לאל הרכבת חזרה למסיל"ה.

 

הפועל ת"א: "שחקני הפועל ת"א נראו טוב מאוד היום. יש להם קהל מדהים ולמועדון כזה אסור להתפרק. לא ראיתי הרבה זמן כמות כזו של קהל שמגיע לקבוצה שבתחתית ועומדת להתפרק. זה פשוט עידוד מדהים והלוואי על כל קבוצה בארץ קהל כזה".

עוד באותו נושא: איסמאיל ריאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי