Sport1 Banner

בוזגלו: לא היתה לי כוונה לפגוע בברק בכר

בוזגלו
בוזגלו |

הקשר התנצל: "ב"ש חשובה לי". זריהן חתם ל-4.5 עונות, ביטון ישוחרר?

(גודל טקסט)

ימים מעט מוזרים עברו על הקבוצה של אלונה ברקת בחודש האחרון ונראה שאמש (ראשון) הדברים פחות או יותר הגיעו לסיומם.

 

מאור בוזגלו ונציגי המועדון ישבו לוועדת המשמעת כשהקשר היה טעון רגשות וזעם על היחס לו הוא זוכה מהמועדון, כאשר אצל אנשי באר שבע הבהירו לקשר שדרך ההתנהלות ברשתות החברתיות לא מקובלת.

 

 

סוכן השחקנים אבי נמני הגיע לפגישה והיה שותף בכיר בהרגעת הרוחות כשהשורה התחתונה היא: בוזגלו ישלים את חוזהו עד תום העונה בבאר שבע אחרי שיתנצל בהודעה פומבית ויזמין את חבריו לארוחה. המשך דרכו באדום עשוי להשתנות אך ורק במקרה של הצעה מפתה מעבר לים.

 

הקשר החליט לפעול ופירסם הודעת התנצלות: "הפוסט שכתבתי היה טעות שנעשתה עקב סערת רגשות. לא היתה לי שום כוונה לפגוע בברק אותו אני מעריך מאוד, ומעולם לא הטלתי ספק ביושרו המקצועי ויעידו על כך גם הסובבים אותי. כשחקן מקצועי כל דקה על המגרש היא עולם ומלואו עבורי. ובמהלך השנים שלי במועדון תמיד שיתפתי בתחושות שלי, לטוב ולרע, אבל בכנות – לא היתה לי כוונה לפגוע, לא במועדון, לא בחבריי השחקנים, ולא בקהל. את ועדת המשמעת שכולם הפכו לדבר שלילי אני רואה דווקא כמשהו חיובי, שמראה כמה המועדון הזה הוא מקום חשוב עבורי וניהלנו כאן שיחה טובה. אני בטוח שמכאן נוכל לצאת לדרך מחודשת וטובה כדי שהסיטואציה הזו תהיה בסופו של דבר חיובית ומכובדת לשני הצדדים".

 

 

 

מבחינת הפועל באר שבע לסיום פרשת בוזגלו הייתה השפעה אחרת והיא סיכומו של חן עזרא בבית"ר ירושלים בגלל הרצון שלו לדקות משחק מרובות יותר.

 


באדום לפחות עד תום העונה (דני מרון)

 

שתי ההחתמות האחרונות של ניב זריהן ואמיר חלאיילה עזרו לחידוש האנרגיות במועדון כשבמטרה כמובן היא הפריית העתיד: "ברור שכרגע אין להם מקום בהרכב אבל בטווח הרחוק הם יעזרו לנו. אוחנה השתלב מצוין ואנחנו מקווים לראות אותו הדבר גם עם ניב ואמיר". השניים יוצגו באופן רשמי במסיבת עיתונאים מחר ב-15:00.

 

בנושא אחר, הבלם הצעיר עמית ביטון כבר היה על סף מעבר להפועל תל אביב ואף תוכנן לפתוח במדיה בדרבי, אך דרישה לכך שישחק ב-80 אחוז מהמשחקים מצידה של אלונה ברקת טרפה את הקלפים.

 

מצידה של הפועל תל אביב הדברים התקבלו בהפתעה: "איך אפשר להבטיח דבר כזה? כיצד שחקן שיודע שלא משנה איך הוא יראה הוא יפתח בהרכב יתפקד? כיצד חבריו לקבוצה יתמודדו עם העובדה שלחבר שלהם יש מקום מובטח? זה לא מקצועי". קורצקי עוד ניסה לשכנע את ברקת אבל הבעלים התעקשה על סעיף זה בחוזה ההשאלה ואף דרשה לעגן זאת בקנסות במידה ובסופו של דבר הוא לא ישותף כמסוכם. בסביבת הבלם קיבלו את הדברים באכזבה.

 

הפועל רעננה ומכבי נתניה רצו גם הם את ביטון אך עד כה אף קבוצה למעט קבוצה אחת מתחתית הליגה הלאומית לא מוכנות לקבל את תנאי כמות דקות המשחק. "עדיף לשחק 50 אחוז מהמשחקים מאשר להיות ביציע בבאר שבע", הסבירו מקורבים לשחקן. ההנחה היא שרק לפני סגירת חלון העברות תתרצה ברקת והבלם יעבור בהשאלה לאחת הקבוצות. בנוסף לביטון גם יובל שבתאי ממתין לקבל את השחרור להפועל רעננה.

 


ביטון, אלונה טירפדה את מעברו (דני מרון)

עוד באותו נושא: עמית ביטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי