Sport1 Banner

בוזגלו, וואקמה ושהר צפויים לפתוח בהרכב ב"ש

לא יצאו מהמלון. שהר בכר
לא יצאו מהמלון. שהר בכר | צילום: אודי ציטיאט, איסטנבול

בכר לפני בשיקטאש: "המשחק הזה חשוב לנו". וגם: אורח מיוחד באימון

(גודל טקסט)

"אני לא מתייחס להצהרות של בשיקטאש שההתמודדות הוכרעה, מבחינתינו נעלה בהרכב החזק ביותר על מנת לעשות תוצאה טובה ואולי להפתיע", כך אמר ברק בכר מאמן הפועל באר שבע במסיבת עיתונאים באיסטנבול לקראת משחק הגומלין בשלב ה-32 של הליגה האירופית (1:3 לטורקים בטרנר במשחק הראשון).

 

בכר הוסיף: "אני לא אעלה עם הרכב משני כדי לשמור כוחות למשחק הליגה ביום שני מול כפר סבא. מבחינתינו זה לא סוף הסיפור באירופה למרות הסיכויים הנמוכים". המאמן, ממוצא טורקי, נשאל האם ניצל את הביקור כדי לעשות טיול שורשים והשיב:  "איך יכולתי? אני לא מסוגל לצאת מהמלון".

 

 

בן שהר, שהשתתף גם הוא במסע"ת, נשאל לגבי הסיכויים לעלות שלב: "באר שבע קבוצה מצוינת ועשינו תוצאות טובות בקמפיין הזה כך שאין סיבה שלא נעלה וננסה להפתיע את בשיקטאש. בכל מקרה גם אם לא נעלה אני מבטיח שנעשה משחק טוב".

 

שהר: "עשינו תוצאות טובות בקמפיין הזה" (אודי ציטיאט, איסטנבול)

 

עוד  נשאל החלוץ אם השחקנים חושבים על המשחק בטורקיה כהזדמנות להציג את עצמם בפני קבוצות באירופה. "כל שחקן תמיד שואף להתקדם וברור שחושבים על זה, אבל הראש שלנו ממוקד במטרה אחת. לעלות לכר הדשא, לשחק טוב ולנסות להפתיע". הפועל באר שבע נחתה בצהריים בטורקיה לקראת המשחק מחר (חמישי) נגד בשיקטאש בגומלין שלב 32 האחרונות של הליגה האירופית (1:3 לטורקים במשחק הראשון) ואם מישהו חשב שמדובר בטיול עבור האלופה הרי שהוא טעה ובגדול.

 

פיני בלילי הגיע לבקר (אודי ציטיאט, איסטנבול)

 

באימון המסכם תרגל ברק בכר מצבים נייחים, כאשר במועדון מבהירים כי הם יודעים שבעיטות חופשיות עלולות להכריע את ההתמודדות ולהוביל להדחתם מהמפעל, אך מנגד גם סימנו זאת ככלי שניתן לנצל בניסיון להעפיל לשמינית הגמר.

 

המאמן ברק בכר צפוי להעניק קרדיט למאור בוזגלו ולטוני וואקמה באגפים, כשבן שהר יפתח בעמדת החלוץ המרכזי. התלבטות שנותרה הינה בין מיחאי קורהוט לבן תורג'מן בעמדת המגן השמאלי, גם מכיוון שקורהוט לא כשיר במאת האחוזים ומנגד תורג'מן הרשים במשחק הקודם.

 

בוזגלו. צפוי לפתוח באיסטנבול (אודי ציטיאט, איסטנבול)

 

כמה שעות לפני כן נחתה באר שבע באיסטנבול כשהיא מוקפת בעשרות אנשי אבטחה. על הקבוצה נאסר לצאת מבית המלון מלבד לאימון ולמשחק: "לא הרגשה הכי נעימה בעולם, אבל הביטחון מעל הכל", סיפרו בקבוצה.

 

הרכב משוער: דודו גורש, בן ביטון, לואי טאהא, אובידיו הובאן, שיר צדק, מיחאי קורהוט (בן תורג'מן), מהראן ראדי, ג'ון אוגו, מאור בוזגלו, טוני וואקמה, בן שהר.

 

בוזגלו משתעשע עם הכדור (צילומים: אודי ציטיאט, איסטנבול)

וואקמה ואוגו במצב רוח טוב (אודי ציטיאט, איסטנבול)

 באר שבע תצליח להדהים את אלופת טורקיה? (אודי ציטיאט, איסטנבול)

 

נחיתת הפועל ב"ש באיסטנבול לקראת המשחק מחר מול בשיקטאש. pic.twitter.com/qC4yGG8FGB

— Lian Wildau (@lianwildau) 22 בפברואר 2017
עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי