Sport1 Banner

ב"ש מעוניינת בעטאא ג'אבר. הרכב משני יפתח בגביע

ג'אבר. התחנה הבאה היא בירת הנגב?
ג'אבר. התחנה הבאה היא בירת הנגב? | צילום: ערן לוף

האלופה תפנה לנציגו של קשר מכבי חיפה. בוחלאקיס היווני על הכוונת

(גודל טקסט)

הפועל באר שבע סיימה הבוקר את ההכנות לקראת המשחק מחר נגד צור שלום בגביע המדינה, ונראה שברק בכר יעלה עם הרכב משני למשחק נגד נציגת ליגה א'.

 

המשמעות היא שיא חיימוב, עמית ביטון, וובה בראון ומוחמד גאדיר צפויים לפתוח בהרכב האלופה, שעל אף שתעלה בהרכב משני יודעת כי כל תוצאה פרט לניצחון משכנע בתקופה כזו תיחשב לאכזבה: "לקחנו את גביע הטוטו עם הרכב כזה, כך שאין שום סיבה שמול קבוצה מליגה א' זה לא יעבוד".

 

 

בקבוצה חששו מהאפשרות שמכבי תל אביב תצמק את הפער בפסגה, אולם לאחר ההפסד של הצהובים בטדי דיברו השחקנים בינם לבין עצמם על כך שלמרות המעידה שלהם, הפער צמח: "אם בשבוע שאנחנו מאבדים נקודות בבית נגד קבוצה בהליכי פירוק אנחנו מגדילים את הפער מהמקום השני, אז כנראה שהכל בסדר".

 

מעבר לכך, בקבוצה החלו בהכנות לקראת חלון העברות שייפתח מחר ולמרות הערכות מוקדמות נראה כי יתבצע שינוי או שניים בסגל. עמית ביטון מבוקש בכמה קבוצות, ביניהם מכבי נתניה והפועל רעננה, וכרגע רק דרישתה של באר שבע להבטחת דקות משחק מעכבת את העברתו. גם יובל שבתאי שמבוקש ברעננה, ממנה כידוע הגיע בקיץ, צפוי לעשות את הדרך לקבוצה של אשר אלון, זאת בכפוף למציאת מחליף.

עמית ביטון. דרישה לספק לו דקות מטרפדת מעבר (דני מרון)

 

לספורט1 נודע כי עטאא ג'אבר הוא המועמד הבכיר למלא את מקומו של שבתאי ובקבוצה ישוחחו עם נציגו דודו דהאן על מנת למצות את האפשרות. גם בעמדת הבלם צפוי חיזוק, בין השאר בשל פציעתו של מיגל ויטור.

 

אוראל דגני הוא המועמד המוביל להצטרף, גם אדי גוטליב נלקח בחשבון, אך במקרה של שניהם בבאר שבע ימתינו מעט לקבלת התמונה הרחבה באשר לאפשרות להביאם בהתאם למצב בהפועל תל אביב.

 

על פי פרסומים ביוון, הפועל באר שבע הביעה עניין בקשר אולימפיאקוס אנדראס בוחלאקיס בן ה-23. שחקן נבחרת יוון הצעירה לשעבר פתח במשחק הגומלין בבאר שבע במוקדמות ליגת האלופות, אבל שיחק העונה רק משחק אחד בליגה. 

 


בוחאלקיס, יגיע לנגב? (Gettyimages)

 

בתוך כך, המועדון נענש הערב בקנס של 3,000 שקלים בבית הדין של ההתאחדות לכדורגל בעקבות זריקת כוס משקה מיציע אוהדי הקבוצה לעבר צוות השיפוט במשחק מול הפועל תל אביב.

עוד באותו נושא: עמית ביטון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי