Sport1 Banner

אלושי, ריאן, דמארי ואזמי יהיו בסגל מול בית"ר

| צילום: דני מרון

הפצועים חוזרים לכשירות ויעמדו לרשות לוזון, עטר החולה נעדר מהאימון

(גודל טקסט)

מכבי חיפה חזרה היום (שני) לאימונים לאחר ארבעה ימי חופש בשל פגרת הנבחרת, ובמועדון בעיקר מדברים על כך שבצדק הוחזרו לבית"ר ירושלים שתי הנקודות שהופחתו ממאזנה, אולם בשל כך בכרמל גם מבהירים כי אם לא ינצחנו בשבת הקרובה את בית"ר יהיה זה משחק סיום העונה מבחינתם (19:30 בספורטHD1).

 

במועדון מעודדים לאור חזרת השחקנים הפצועים לאימונים, ביניהם אלירן עטר שעורך אימונים מלאים ושותף במשחק האימון מול בני יהודה בשבוע שעבר. הפצועים עומר דמארי, פיטים אזמי, אניס אלושי ואיסמעיל ריאן חוזרים לכשירות וצפויים להיות בסגל מול הקבוצה של שרון מימר.

 

 

עוד צפויים לשוב לסגל הקשר אניס אלוסי והחלוץ פיטים אזמי, כמו גם סאן מנחם שכזכור מול ב"ש נפגע בצורה קשה וסבל מזעזוע מוח, כך שיעקבו מקרוב אחר מצבו וישלבו אותו בהדרגה.

 

מנחם לאחר הפגיעה בב"ש. ישוב בהדרגה (דני מרון)

 

מי שבוודאות ייעדרו מהמשחק הם הקשרים רועי קהת ונטע לביא בגלל צהובים. "השחקנים חזרו לאחר מנוחה והם יגיעו עם אנרגיות טובות לקראת בית"ר. מדובר במבחן רציני עבורנו", אמרו בחיפה.

 

במקביל ממשיכים בחיפה לחשוב על העונה הבאה ולמרות שמות רבים שעלו כמועמדים, הבהירו השבוע כי טרם נעשתה פנייה לאף שחקן ובשלב זה ממתינים להתפתחויות בגזרת המנהל המקצועי ורק לאחר שיקבלו החלטה מי יהיה המנהל המקצועי החדש תתחיל חיפה בשיחות עם שחקנים פוטנציאליים לקראת העונה הבאה.

 

מי שכן חתם במועדון ג'יג'י דרסיליה, בנו של עוזר מאמן העבר במכבי חיפה, גיורגי דרסיליה, שיישאר בישראל וישחק בשלוש השנים הקרובות במכבי חיפה. דרסיליה הצעיר שימש בשנה האחרונה כבלם קבוצת הנוער ואף שיחק בנבחרת הנוער של ישראל כאשר נחשב לאחד הבלמים הטובים בישראל בגילו.

 

המנהל המקצועי של מחלקת הנוער במכבי חיפה, שמוליק חנין, התייחס ואמר: "ג'יג'י הוא שחקן שהתקדם מאוד מבחינה מקצועית והתבגר מאוד בהבנה שלו לכל הקשור במקצוענות. כולנו תקווה שימשיך להקדם ולהתפתח".

 

חתם על חוזה לשלוש שנים. דרסיליה ג'וניור (האתר הרשמי)

 

עוד באותו נושא: אניס אלושי, פיטים אזמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי