Sport1 Banner

0:2 למכבי חיפה על אשקלון משני פנדלים

דמארי שוב העלה את הירוקים ליתרון
דמארי שוב העלה את הירוקים ליתרון | צילום: אודי ציטיאט

הירוקים התקשו, אבל דמארי (שנעצר וכבש מהכדור החוזר) ועטר הכריעו

(גודל טקסט)

שישה מחזורים ברציפות לא הצליחה לנצח מכבי חיפה, אלא שלמזלה יש קבוצה נאיבית עוד יותר ממנה. מדובר במדורגת הלפני אחרונה הפועל אשקלון, שנכנעה בביתה 2:0 לירוקים משני כדורי עונשין מ-11 מטר ואפשרה לרנה מולנסטיין לנצח לראשונה בשנת 2017.

סכנין ניצחה בשבת האחרונה את הפועל חיפה, ועל כן הירוקים ידעו כי הם חייבים לנצח כדי להישאר במרחק שתי נקודות מהמקום השישי המוביל לפלייאוף העליון, חמישה מחזורים עד סיום העונה הסדירה. ואכן כך היה.

מולנסטיין נאלץ להסתדר ללא קמיל ואצק הצ'כי ששוהה בבית החולים לצד אשתו שילדה הבוקר בן בכור, אולם אלירן עטר התאושש מפציעה, עלה מהספסל לרבע השעה האחרונה וגם התכבד בשער הניצחון מהנקודה הלבנה, אחרי שהכניס כדור עומר נפלא לפיטים אזמי שפתח לראשונה והנורבגי היה זה שסחט מאיינוגבה פנדל שני במשחק.

אזמי. עדיין לא מצא את הרשת, אבל סחט פנדל (אודי ציטיאט)

הראשון למצוא את הרשת כבר בדקה ה-27 היה עומר דמארי, שניצל הכשלה על סאן מנחם ממצב נייח כדי להתייצב מול איינוגבה. השוער הניגרי אולם הדף את הכדור, אלא שהקורה אפשרה לחלוץ לנגוח את הכדור החוזר לרשת.

רוקביציה וקהת. הפכו לשחקני ספסל אצל מולנסטיין (אודי ציטיאט)

יובל נעים, מאמן הפועל אשקלון, תירגל בימים האחרונים הרכב התקפי בתקווה להפתיע את מכבי חיפה, אולם דויד מנגה ויוסיפ איבנצ'יץ' בהופעות בכורה בהרכב לא הצליחו למצוא את הרשת. מנגה אף רשם שתי החמצות גדולות מול לויטה, בעקבותיהן רשמו הדרומיים הפסד נוסף ונותרו מתחת לקו האדום – שתי נקודות הפרש מהפועל כפ"ס ומבני יהודה.

אוהדי אשקלון בפעולה לפני המשחק (אודי ציטיאט)



גם הקהל הירוק סיפק הופעה מרשימה (אודי ציטיאט)
 

הרכבים

הפועל אשקלון: דלה איינוגבה, אמיר בן שמעון, טל מכלוף, ברניסלב יובאנוביץ', אבי מלכה, איסמועילה לינגאנה, רז מאיר (מתן חוזז, 56), מושיקו לוגסי (ריף מסיקה, 52), רודי חדד (תומר סוויסה, 72), דויד מנגה, יוסיפ איבנצ'יץ'.

מכבי חיפה: אוהד לויטה, גארי קגלמאכר, הולמר איולפסון, מארק ואליינטה, סאן מנחם, נטע לביא, אניס אלושי, עמית זנטי (רועי קהת, 59), גילי ורמוט (ניקיטה רוקביציה, 89), פיטים אזמי, עומר דמארי (אלירן עטר, 75).

מהלך משחק

דקה 4

סאן מנחם פרץ משמאל, חתך למרכז וברגל ימין בעט כדור חזק שפספס את המסגרת.

דקה 18

שוב מנחם מעורב, הפעם הוא היה מי שהגביה לפיטים אזמי שעלה היטב לכדור, אולם נגח החוצה.

דקה 27

0:1 למכבי חיפה! דמארי עם שערו השני העונה. רודי חדד תפס ברחבה את סאן מנחם, דמארי בעט את הפנדל וראה כיצד איינוגבה יורד מצוין והודף את הכדור לקורה, אולם הכדור החוזר נחת אצל החלוץ שנגח מקרוב בקלות.




דמארי החמיץ מ-11 מטר, אבל הכדור החוזר אפשר לו להרשית (אודי ציטיאט)

דקה 41

מושיקו לוגסי הניף את רגל שמאל מכ-18 מטרים, הכדור פגש רק את המשקוף של לויטה.

דקה 60

מחצית שנייה חלשה באצטדיון "סלה" בשלב זה. אשקלון לוחצת, אבל לא מאיימת על שערו של לויטה.

דקה 75

איזו החמצה של אשקלון! סוויסה הפעיל לחץ על ההגנה הירוקה, דולי מנגה בעט כדור מסובב וכבר היה נראה שהכניע את השוער, אולם מנחם עמד על קו השער והרחיק ברגע האחרון.

דקה 77

הזדמנות נפלאה נוספת לאשקלון. מנגה ספק נתפס על ידי אלושי עמוק בתוך הרחבה, אולם הצליח לבעוט ונעצר אצל לויטה.

דקה 78

אלירן עטר המחליף ניסה את מזלו ממרחק, איינוגבה היה מוכן והדף לקרן.

דקה 85

0:2 למכבי חיפה: שוב בעיטת עונשין, הפעם אלירן עטר בעט והוא מצא את הרשת. השביעי של החלוץ שעלה מהספסל, שהיה זה שהכניס כדור עומק נפלא לאזמי שהוכשל על ידי איינוגבה.


עטר. התאושש מפציעה ומצא את הרשת (אודי ציטיאט)

דקה 86

אזמי כמעט כבש את הראשון שלו במדים הירוקים. קהת הוריד עם הראש, הנורבגי בעט מהאוויר החוצה.


פעמיים רק כמעט מנע שער. איינוגבה (אודי ציטיאט)

עוד באותו נושא: אניס אלושי, פיטים אזמי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי