Sport1 Banner

"מדוע רמון ומרסלו לא משחקים במכבי ת"א?"

רמון
רמון | צילום: דני מרון

בברזיל לא מבינים כיצד השניים כלל לא זוכים לקרדיט מאז הצטרפו לצהובים

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב צירפה בינואר שני ברזילאים מבטיחים, לפחות על הנייר. רגע לפני משחק העונה נגד הפועל באר שבע וכשאיתן טיבי כבר מחוץ לתמונה, רמון אפילו לא נספר כאופציה להחליפו.

 

הקשר מרסלו מאשדו שהגיע עבור חצי מכרטיסו שנרכש מעל 1.15 מיליון יורו מוויטוריה, זכה עד כה ל-41 דקות בלבד. גם בברזיל תוהים כיצד שני שחקנים שהיו אמורים להשתלב בליגה הישראלית, לא משחזרים הצלחה של שחקנים כמו ז'אורז'יניו.

 

 

בשיחות עם אנשי ויטוריה הם הביעו פליאה על כך שהשחקנים לא מקבלים יותר דקות וטענו שהעברתם למכבי תל אביב ובעיקר זו של רמון נועדה לתת להם דקות משחק ולהריץ אותם באירופה לפני מעבר גדול יותר. "לא הגיע אלינו כל מידע ממכבי תל אביב מה הסיבה לאי שיתופם. אנחנו מתפלאים על כך", אמרו במועדון לאחרונה.

 

רמון שחוזר בעברו על ידי עוד קבוצות באירופה הגיע בהשאלה לצהובים אך נדמה שעל שדרוג בתקופה הזו אין על מה לדבר.

 


מרסלו, רק 41 דקות עד כה (דני מרון)

 

סוכנו של רמון, אנדרה קורי נחשב בברזיל לסוכן אמין ביותר. הוא היה זה שהיה מעורב העברת ניימאר לברצלונה וכעת הוא סוכנו של ויניסיוס ג'וניור, ילד הפלא שמבוקש בריאל מדריד וברצלונה. "הוא סוכן מהימן שלא היה מעביר למכבי שחקן שלא עומד בסטנדרטים הבינלאומיים, הם שחקנים ראויים. בכל מקרה כל הנושא תמוה".

 

אחד מהכתבים הבכירים בברזיל פאולו פרייטאס אמר לספורט1: "אני לא יודע מה קורה בדיוק במכבי תל אביב, אבל מכיר את שני השחקנים ויודע שהם ברמה נאותה לשחק בכל ליגה סבירה באירופה. לדעתי הסיבה היחידה שהם לא משחקים היא שהם צעירים והגיעו לתרבות אחרת וקשה להם להשתלב. צריך לתת להם זמן".

עוד באותו נושא: מרסלו משאדו, רמון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי