Sport1 Banner

"כאלה צהלות לא נשמעו מאז שנשארנו בליגה"

אחרי הניצחון הלכו השחקנים לחגוג במסעדה
אחרי הניצחון הלכו השחקנים לחגוג במסעדה | צילום: ערן לוף

בהפועל חיפה מרוצים מפרץ וסרדל. שחקן: "אולי נגיע לפלייאוף העליון"

(גודל טקסט)

"אחרי ה-0:3 על מכבי חיפה היו צהלות שלא נשמעו מאז ההישארות בליגה עונה שעברה", כך הגדיר שחקן בהפועל חיפה את התחושות בתום הניצחון המדהים בדרבי. מיד לאחר המשחק יצאו השחקנים, הצוות המקצועי כולל ניר קלינגר ודורון אוסידון למסעדה כדי לחגוג את ההישג.

 

המאמן דני גולן, שספג ביקורות קשות מאז ה-1:1 המביך במשחק הראשון ברבע גמר הגביע, נשאר חמוץ גם בתום המשחק וענה בחוסר חשק לשאלות העיתונאים. "גולן היה טעון והכל התפרק אצלו, הגן גורם במועדון על המאמן, "אבל הוכחנו שמתגבש בקבוצה משהו שונה".

 

 

הצמד שכבש מול מכבי חיפה העלה את מהראן לאלה לשבעה שערים העונה. "נכון שהתחלתי לכבוש קצת מאוחר אבל ידעתי שהגולים שלי יבואו", אמר לאלה, "התחרות על חולצת ההרכב בריאה לנו והאוהדים שהגיעו לאימון המסכם ריגשו אותנו אז החזרנו להם בגדול".

 

את מירב השבחים קצרו שני הקשרים לירן סרדל ודור פרץ. שני קשרי הנבחרת הצעירה עלו לראשונה יחד בהרכב וגמלו למאמן גולן ביכולת נהדרת שכללה בישול לכל אחד.

 

לאלה. "ידעתי שהשערים שלי יגיעו" (ערן לוף)

 

הניצחון המרשים בדרבי פתח לאדומים את התיאבון. "בסיבוב הראשון עשינו רק חמש נקודות מרצף המשחקים הקשה שחיכה לנו, ובסיבוב הזה יש לנו כבר שלוש נקודות אחרי המשחק הקשה הראשון", אמר שחקן במועדון, "נכון שמצפות לנו באר שבע, מכבי פתח תקווה, קריית שמונה ומכבי תל אביב אבל צריך להתרכז בכל משחק לגופו, לבוא קטנים ולנסות לצאת גדולים".

 

החלוץ המונטנגרי זרקו קוראץ' מתכוון ללכת לבוררות נגד הפועל חיפה  שלא מאפשרת לו להתאמן במועדון. גם בקשתו להטיס ארצה את אשתו ובנו לא נענתה. 

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי