Sport1 Banner

"אכלתי אותה בהפועל ת"א. כבירי אשם במצב"

לא מבין ממה הוא מופתע. הוא צריך לשים כסף
לא מבין ממה הוא מופתע. הוא צריך לשים כסף | צילום: דני מרון

סיימון כץ, בעל מניות סיפר ל-103FM: "חסר כסף? זה כי הבעלים לא הביא"

(גודל טקסט)

בעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי החליט ללכת להליך הקפאת הליכים, אבל גורמים רבים במועדון עדיין מנסים להבין את פשר הדבר ואת ההשלכות שיהיו כתוצאה מכך.

בין השאר מדובר גם על בעלי המניות בהפועל ת"א, שאחד מהם, סיימון כץ, התראיין הערב בתכנית הספורט ב-103FM וסיפר על המצב: "אמיר כבירי אשם. זו עונה שנייה שהוא יוצר גירעון תקציבי של למעלה מ-35 מיליון שקל".

"אלו לא דברים פתאומיים, אלא תקציב מתוכנן", הבהיר כץ את גרסתו, "כבירי היה צריך לדעת שזה מה שהוא יצטרך להביא מהבית ואני לא מבין ממה הוא מופתע שחסר כסף. חסר כי הוא לא הביא את הכסף. התקציב המתוכנן כרגע הוא 50 מיליון. מאיפה הוא יביא את המיליונים שחסרים?".

"לא מבין ממה כבירי מופתע" (דני מרון)

כץ נשאל מדוע בעלי המניות לא עומדים לצדו של כבירי ומסייעים כלכלית: "אנחנו נתנו כסף כדי לקנות מניות. מי שלקח על עצמו בלעדית את הניהול זה אמיר כבירי, לטוב ולצערנו כרגע גם לרע. בדיוק כמו אלונה, שחר או כל אחד אחר שלוקח קבוצה, בונה תקציב ויודע שאם חסר כסף הוא נותן את השיק. בעלי הבית מכסים את הגרעונות וזה מה שאמיר כבירי לקח על עצמו והיה צריך לעשות".

אם להליך הקפאת ההליכים יש השפעה על מניותיו אמר כץ: "אין לי שום מושג. בהקפאת הליכים שום דבר לדעתי, בפירוק כמובן שנפסיד כולנו את המניות".

לסיום העביר ביקורת גם על בעלי המועדון הקודמים: "מספיק פעמים אמרתי שגם הם יצרו גרעונות, אבל עדיין היה להם גב והם שילמו את רוב הכספים. התרומה שלנו כבעלי מניות זה שחיים רמון, אחרי שהיה נואש, פנה אלינו בבקשה לקנות את המניות ובכך הסתיים תפקידנו מהבחינה הכספית. נכנסתי לזה ואכלתי אותה".

עוד באותו נושא: סיימון כץ

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי