Sport1 Banner

שרון מימר: "יחסי הכוחות ברורים"

נעשה את המקסימום להוציא משהו מהמשחק. מימר
נעשה את המקסימום להוציא משהו מהמשחק. מימר |

מאמן כפ"ס מתכונן למכבי תל אביב, שם דגש על מיכה, בן חיים ומדוניאנין

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא תפתח מחר את העונה בליגת העל במשחק חוץ נגד מכבי תל אביב שיערך באצטדיון טדי בירושלים (20:30, ישיר בספורט1 וב-HD).

 

המאמן שרון מימר הביא 12 שחקנים חדשים במקומם של תריסר השחקנים שעזבו את המועדון. השמות החדשים הבולטים אותם יכירו אוהדי הקבוצה הם רן קדוש, דושאן מאטוביץ', איציק כהן, ליאור לוי, דיוגו קאצ'ובה, סלובודאן סימוביץ', מקסים סקאביש וסלבישה סטויאנוביץ'.

 

"הקבוצה עושה את ההכנה הרגילה כמו לפני כל משחק ומנסים להגיע מוכנים מבחינה גופנית ומנטלית", אמר מימר לקראת המפגש. "מכבי תל אביב קבוצה מצוינת עם סגל שחקנים איכותי ויחסי הכוחות ברורים. ננסה לצמצם אותם ולהרוויח את המקסימום מהמשחק. אין לי חשש בגלל שהקבוצה חדשה, יש לי את הסבלנות ואני בטוח שככול שיעבור הזמן נשתפר ונהיה קבוצה טובה".

 

"זה טבעי כשאתה מתחיל את הליגה נגד מכבי תל אביב באצטדיון כזה כמו טדי שתהיה התרגשות", הוסיף הבלם איציק כהן, "אבל אנחנו מוכנים. נגיע באמונה שלמה שנוכל לצאת עם נקודות מהמשחק".

 

מימר תרגל את המערך הרגיל של הקבוצה ואינו מתכוון לשחק במערך הגנתי כדי לחלץ נקודה. תשומת לב מיוחדת תהיה לעברם של עושה המשחק חאריס מדוניאנין והחלוצים דור מיכה וטל בן חיים.

 

ההרכב המשוער: רן קדוש, ליאור לוי, איציק כהן, דושאן מאטוביץ', חן דילמוני, דיוגו קאצ'ובה, סלובודאן סימוביץ', טל איילה, מאוויס צ'יבוטה, מקסים סקאויש, רן יצחק.

עוד באותו נושא: איציק כהן, שרון מימר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי