Sport1 Banner

שפונגין ישוב להרכב, אכזבה מקרלוס גרסיה

קרלוס גרסיה מקתשה מול סכנין
קרלוס גרסיה מקתשה מול סכנין |

מאמן מכבי ת"א שוקל להשיב את המגן במקום ריקן. החלוץ טל בן חיים ייבדק

(גודל טקסט)

שחקני מכבי תל אביב נהגו מחופשת חג קצרה לאחר הניצחון 2:3 על בני סכנין בחצי גמר גביע המדינה, והערב (שבת) ישובו לאימונים לקראת המשחק השני מול סכנין, הפעם באצטדיון "דוחה" במסגרת פתיחת הסיבוב השני של הפלייאוף העליון.

 

במכבי ת"א מעריכים שכ-700 אוהדים יגיעו לתמוך בקבוצה באחד המגרשים הקשים בליגת העל, במטרה לנצח ולהגיע ללא לחץ למשחק שבוע לאחר מכן בבלומפילד נגד הפועל באר שבע – במצב כזה הרי שניצחון במשחק העונה ישיב אותם למקום הראשון ללא כל קשר לתוצאות המחזור הקרוב.

 

 

הדאגה הגדולה במכבי תל אביב היא משחק ההגנה של הקבוצה, על אף אמירותיו של המאמן פטר בוס בשבועות האחרונים. מרכז ההגנה של קבוצתו כמעט ואינו מהווה איום על החלוצים היריבים והשוער פרדראג ראיקוביץ' נותר לבדו מול חלוצים פעם אחר פעם.

 

גורם המקורב למכבי תל אביב אמר לאחר משחק הגביע: "גארסיה משחק מאוד מבוהל מול שחקנים מהירים וישנו גם חשש שיספוג כרטיס צהוב שיגרום להגנה להפוך לחדירה ורכה עוד יותר. גם אבי ריקן אינו מכיר את היכולת להגן ונמצא כול הזמן רחוק מהעמדה שלו. ראינו איך פיראס מוגרבי לא סופר אותו בשום פריצה".

 

ריקן. גם הוא לא יצא נקי מאשמה (ערן לוף)

 

נשקלת האפשרות להשיב את יובל שפונגין לעמדת המגן השמאלי, לאחר ששיחק מספר פעמים כמגן חירום ונחשב לשחקן הגנה שאינו מרבה לעזור להתקפה. באימון הערב תעשה בדיקה נוספת לחלוץ טל בן חיים הפצוע במפשעה, כשעדן בן בסט יהיה זה שעשוי להחליפו אם בן חיים לא יהיה כשיר לעלות בהרכב.

 

במכבי תל אביב טוענים כי ללא גל אלברמן בקישור האחורי משחק ההגנה ומרכז השדה הפך לחסר ביטחון. המאמן ההולנדי והצוות המקצועי שלצדו עדיין מתקשים להוציא מהקבוצה את פילוסופית המשחק המושרשת של החזרת כדורים רבים לאחור, שרובם נעשים בבהלה כמו המסירה לאחור של ערן זהבי שהובילה לשיר היתרון של בני סכנין שלשום.

עוד באותו נושא: אבי ריקן, קרלוס גרסיה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי