Sport1 Banner

שיר סמל: צדק התגלה כעוגן, שחקן נשמה ומנהיג בב"ש

צדק
צדק |

לבלם מניות רבות בתואר הצפוי. וגם: אלירן עטר לבית"ר זו השקעה מעולה

(גודל טקסט)

רגע אחרי שהפועל באר שבע תוכתר רשמית לאלופה, המאמן ברק בכר יזכה למירב המחמאות ובצדק. כי מעבר למבחן התוצאה, בכר גם ניהל את הקבוצה בצורה מושלמת מהבחינה מנטאלית והלך עם האמת שלו עד הסוף.

 

כשראה לנכון לספסל את מאור בוזגלו ואליניב ברדה הוא עשה את זה בלי לחשוב יותר מדי על מה יגידו. גם הכוכבים הבינו שאין מקום לאגו ויישרו קו עם הדרך. עכשיו אליניב ברדה יספר איך זה לקחת תואר בקבוצת נעוריו ויעקב בוזגלו ישווה את מאור למסי.

 

 

אבל לצד בכר יש שחקן שראוי לאליפות לא פחות ואפילו יותר מאחרים: שיר צדק. הבלם שהגיע לנגב מקריית שמונה לא החמיץ אפילו דקת משחק אחד מפתיחת העונה והפך לחומה ששמרה על דודו גורש. המספרים נותנים חיזוק. 21 שערים ספגה העונה האלופה שבדרך – הכי מעט בליגה. רק בשלושה משחקים היא ספגה יותר משער אחד.

 

כמו במקרה של גורש, גם החתמתו של צדק בבאר שבע עוררה לא מעט תמיהות בקרב מי שחשבו שהאדומים צריכים בלם הרבה יותר טוב, אבל בכר שאימן את צדק בקריית שמונה ראה בו מנייה בטוחה והבחירה הפכה מהימור לבינגו.

 


בינגו של בכר, צדק (ערן לוף)

 

צדק הוא שחקן מזן נכחד בכדורגל הישראלי. אחד שבא לתת את הכל על כר הדשא ולא עסוק בפוזות מחוץ למגרש. פעם קראו לזה שחקן נשמה וכיף לאוהדי באר שבע שיש להם בלם כזה שנותן הכל. בסצנת כדורגל בו ישנם שחקנים כמו עומר אצילי (מבקש לא לשחק למרות שיש לו חוזה במועדון), ובמועדון כמו הפועל באר שבע שבו ישנם כוכבים כמו ברדה, בוזגלו ובן שהר שחקן כמו צדק צריך להיות המודל, הפנים, הפרנצ'ייז פלייר.

 

עטר שווה שבירת תכנית חיסכון

הכישלון של בית"ר ירושלים בפלייאוף העליון (שישה הפסדים בשמונה משחקים) השאיר טעם חמוץ בסיום העונה. איתי שכטר, שהגיע מממכבי חיפה, התחבר מהר למועדון אבל כבש רק שני שערים ודעך יחד עם הקבוצה כולה.

 

כנראה שהבעלים אלי טביב הולך לעשות בקיץ עוד פירוק והרכבה ויבנה את בית"ר מחדש. רגע לפני שהבעלים יוצא למסע קניות יש שחקן אחד שבשבילו כדאי לו לשבור קופת חיסכון – אלירן עטר.

 


עטר, שידוך מושלם לבית"ר (ערן לוף)

 

זה יכול להיות השידוך המושלם. עטר סיפק במכבי חיפה מספרים סבירים (16 בעונה וחצי), אבל הוא יכול לתת הרבה יותר. יש לו נסיבות מקלות – עבר לא מעט פציעות. בתחושה הכללית זה מרגיש שבמכבי חיפה הוא לא נהנה כמו שהוא יכול וצריך.

 

אנחנו מדברים על חלוץ שהוביל את מכבי תל אביב לאליפות הראשונה בעידן ג'ורדי קרויף עם 22 שערים והיה אליל האוהדים, אבל בסוף העונה הוא החליט לעזוב לריימס הצרפתית וזאת דוגמה למקום ששם הוא היה עוד שחקן. גם בכרמל הוא במקרה הטוב מספר 2 ליוסי בניון והוא לא מקבל את המושכות ולא מצליח למצות את כל היכולת שלו.

 

דווקא במועדון כמו בית"ר, המחפש לחזור למאבק האליפות ובנוי על אנרגיות מטורפות מהיצעים (לטוב ולרע), עטר יכול להזכיר את היכולת שהפגין בצהוב ואף לשדרג את עצמו ולחזור להיות החלוץ הגדול שכולנו זוכרים.

 


יכול לחזור לחלוץ המוכר שהיה (ערן לוף)

 

אם זה יקרה, בית"ר תוכל להפוך מעוד קבוצת צמרת לאחת שמתמודדת עם באר שבע ומכבי תל אביב על האליפות. עטר יהיה המנהיג הבלתי מעורער והקהל ייתן לו גב וילך אחריו בעיניים עצומות. השאלה היא האם טביב יחשוב סוף סוף בגדול ויסכים לשבור קופת חיסכון.

עוד באותו נושא: שיר צדק

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי