Sport1 Banner

שחקן נבחרת ניגריה עד גיל 21 ייבחן במכבי חיפה

ישחק באולימפיאדה ויגיע ארצה לפתיחת העונה?
ישחק באולימפיאדה ויגיע ארצה לפתיחת העונה? | צילום: באדיבות מכבי חיפה

אובונג אקפאי (21) נחת בארץ, עבר בדיקות רפואיות ועשוי להצטרף בעונה הבאה

(גודל טקסט)

הקשר הניגרי אובונג אקפאי בן ה-21, נחת היום בישראל והגיע למתקן האימונים של מכבי חיפה, בשורותיה יתאמן בתקופה הקרובה ואם ירשים עשוי לחתום ולהצטרף לסגל כבר בעונה הבאה.

אקפאי, הנמנה על הסגל המורחב של נבחרת ניגריה עד גיל 21, משחק בקבוצת אקוואה יונייטד במולדתו ולפי הודעת הירוקים נחשב לאחד השחקנים המבטיחים במולדתו, וככזה יהיה בסגל הנבחרת לאולימפיאדת ריו.

 

 

במקביל, במכבי חיפה קיימים מאמצים לשמור על שקט ולא להיגרר יחד עם התקשורת לוויכוחים והתדיינויות בנוגע לעונה הבאה, לפחות עד סיום שני המשחקים החשובים בשבוע הבא נגד מכבי תל אביב בליגה והפועל באר שבע בחצי גמר גביע המדינה. אולם, מאמצים מצד אחד ומציאות בצד השני: במסיבת עיתונאים שהייתה אמורה להיות שגרתית לחלוטין, הבהיר המאמן רוני לוי שגם אם ימונה מנג'ר לקבוצה הוא לא יהיה מוכן שהתחום המקצועי לא יהיה תחת אחריותו.

 

יתכן כי זו הייתה יריית הפתיחה של המאמן לקראת פגישה חשובה שהוא יקיים עם הנשיא יעקב שחר לאחר צמד המשחקים החשוב. שחר ולוי צפויים לדון בענייני עמדת המאמן, סוגיית מינוי מנהל ספורטיבי והגדרת הסמכויות ויחסי העבודה בין השניים. יש לציין כי בבקרת התקציבים לא מפוקד חוזה עבור לוי לעונה הבאה, ולמרות שהוא זוכה לעדיפות המילה האחרונה כרגיל תהיה של שחר. שני המועמדים להגיע לעמדת המנהל הספורטיבי הם אלון חזן ואלון חרזי.

 

גם הוא מועמד. חזן (gettyimages)

 

פגישה נוספת וחשוב שיקיים שחר תהיה עם הקפטן יוסי בניון, שמסיים את חוזהו אך מעוניין לשחק עונה נוספת, כאשר אם הוא היה מודיע על פרישה מכדורגל תפקיד המנהל הספורטיבי היה מוצע לו. המשך דרכו של בניון בירוק תלויה הרבה בשכר שיוצע לו, ונראה כי בניון, שהרוויח השנה 550 אלף דולר, יהיה חייב לרדת בהרבה.

 

בגזרה המקצועית, הירוקים עשויים לצרף את חלוץ בית"ר ירושלים ניקיטה רוקביציה, שנציגיו כבר הבהירו שהוא מוכן להגיע למתחם כפר גלים. לחלוץ האוקראיני/אוסטרלי סעיף יציאה על סך 450 אלף יורו, ושכרו, שעומד העונה על 170 אלף יורו, אמור להיות מוכפל. שמות נוספים המוזכרים כמועמדים להגיע לקבוצה הם אמיר עגייב, עומרי גלזר, טל בנש, עמנואל אמבולה, ז'אורז'יניו ועומר דמארי. כמו כן, יצורפו שני זרים מדרום אמריקה.

 

יעמוד השוער ולדימיר סטויקוביץ' בפני וועדת המשמעת של ההתאחדות לכדורגל, לאחר שהסדר הטיעון מול קבוצתו נכשל. השוער הסרבי על פי דו"ח השופט ירק לעבר אוהדי הפועל ב"ש בסיום המשחק בשבת. בעניין אחר: לאוהדי מכבי תל אביב יוקצו כ-3,500 כרטיסים למשחק הליגה ביום ראשון באצטדיון סמי עופר. 

 

ישוב ארצה? דמארי (gettyimages)

 

לקראת המשחק מול מכבי ת"א, נראה כי ארבעת הפצועים אלירן עטר, ג'אבר עטאא, יוסי בניון ואוראל דגני לא ישחקו. השניים הראשונים לא התאמנו ואילו המגן והקפטן ערכו אימון קל בלבד.

 

בנושא אחר, ארגון הקופים הירוקים זועם על איסור הכנסת דגלי וציוד עידוד למשחק חצי גמר גביע המדינה נגד הפועל באר שבע.

 

בתגובה הודיע המועדון: "יעשה כל מאמץ על מנת לאפשר לאוהדים לעודד ולסייע לקבוצה במשחק חצי הגמר, לרבות שימוש באביזרי העידוד המבוקשים ע"י קהל האוהדים. נפעל בכל האמצעים העומדים לרשותנו, בדו-שיח תרבותי עם גורמי המשטרה על מנת להשיג מטרה זו". 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי