Sport1 Banner

שוינפלד שוב לא כבש: "יכבוש הרבה העונה"

שוינפלד מנסה לאיים על השער
שוינפלד מנסה לאיים על השער | צילום: עדי אבישי

שחקנים בהפועל ת"א אחרי ה-1:1 מול כפר סבא: "מבחינתנו זה כמו הפסד"

(גודל טקסט)

אכזבה ענקית בהפועל תל אביב בסיום המשחק נגד הפועל כפר סבא. אל חדר ההלבשה הגיעו כדי לעודד הבעלים אמיר כבירי ואיש העסקים מני ויצמן, אבל שחקנים טוענים כי היה קשה להשלים עם תוצאת הסיום, שהרגישה כמו הפסד.

 

המאמן גיא לוזון ושחקניו ממשיכים לכוון לעבר מקום בפלייאוף העליון ומאמינים כי החיבור של השחקנים למאמן יובילו אותם לשם. גורם בקבוצה אמר הבוקר: "הדוגמה הטובה ביותר היא הקשר קלאודיו בומבה שהיה בפתיחת העונה שחקן שאלי גוטמן לא ספר אותו. השיחות של בומבה עם לוזון החזירו לו את הביטחון והיה מלהיב לראות אותו לאחר הגול היפה שכבש, איך הוא רץ לאוהדים, מנשק את הסמל על החולצה ומצביע עליו".

 

 

שחקן נוסף שמתחבר להרכב הוא החלוץ האנגולי דולי מנגה שנותן את הכול עבור הקבוצה. "כשהגול הראשון שלו יכנס, תראו את אחד משחקני ההתקפה הטובים בליגת העל", טענו במועדון.

 

מנגה. לאט לאט הוא נכנס לעניינים (עדי אבישי)

 

ובומבה שחזר להרכב אפילו מצא את הרשת (עדי אבישי)

 

הנושא הכאוב הוא הכושר הגופני והתחושה בנושא היא בכול שדרת המועדון, וגורמים בקבוצה מדברים על כך שהשחקנים מנסים להכריע משחקים במחצית הראשונה. כמו כן במועדון דואגים לחלוץ ארון שוינפלד, שכבש רק שער אחד העונה: "הוא מגיע למצבים וגם אתמול היה יכול לכבוש לפחות שלושה. הוא עובד קשה באימונים ובסוף יתחיל לכבוש והרבה".

 

פצועי הקבוצה מרקו סימיץ', חן עזרא וניקולס גורובסוב יהיו כשירים ככול הנראה רק בעוד שבועיים למשחק בטדי נגד בית"ר ירושלים. הקשר נימניה ניקוליץ' אמור לשוב נגד מ.ס.אשדוד במחזור הקרוב ואילו אביחי ידין שנפצע אתמול והוחלף יעבור טיפולים.

עוד באותו נושא: ארון שוינפלד, קלאודיו בומבה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי