Sport1 Banner

שבתאי מוצהב. סילבס: "לא מחפש מחמאות"

סילבס. רוצה לקחת נקודות בדרך להיסטוריה
סילבס. רוצה לקחת נקודות בדרך להיסטוריה | צילום: דני מרון

הקרב על המקום ה-4: הקשר ייעדר ברעננה, סכנין ללא חסנוביץ', עמאשה ואבידור

(גודל טקסט)

הפועל רעננה ממשיכה במסע לעבר הגשמת החלום ההיסטורי לסיים במקום הרביעי בטבלה ואולי להגיע לליגה האירופית. הקבוצה תארח מחר את בני סכנין (שבת, 18:00) המדורגת רביעית עם 40 נקודות – מאזה זהה לזה של הפועל רעננה החמישית, כאשר רק הפרש שערים מפריד בין השתיים.

 

המאמן חיים סילבס ושחקניו מגיעים מעודדים על אף שספגו 3:0 ממכבי ת"א במשחק האחרון, לאור יכולת טובה ותוצאה שאינה משקפת את הנעשה בבלומפילד. בשיחות עם שחקניו החמיא סילבס ליכולתם, אבל הבהיר: "מחמאות שאחרי משחק טוב והפסד זה לא מה שאני רוצה. יש להפועל רעננה שחקנים שאוהבים אתגרים ומשחק נגד בני סכנין הנמצאת בתנופה יהיה מעניין".

 

 

הקבוצה תחסר מחר את השחקן המשמעותי שלה בתקופה האחרונה, הקשר יובל שבתאי שייעדר בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים. שניר שוקר או אלי בבייב שהתאושש מפציעה וזכה לעלות כמחליף נגד מכבי תל אביב נאבקים על המקום בהרכב.

 

שבתאי. יחסר לרעננה במשחק על המקום הרביעי (דני מרון)

 

חיים סילבס ימשיך עם המערך המעובה מאחור והתקפות מעבר מסודרות ומהירות. באימונים תורגלה סגירה על שחקני בני סכנין המסוכנים בקו הקדמי ובראשם הברזילאי ז'אורז'יניו, פיראס מוגרבי והכובש המצטיין של האורחים שלומי אזולאי.

 

ההרכב המשוער: אריק ינקו, ליאור לוי, בן והבה, עדי נמני, עידו לוי, עמנואל אמבולה, בן בנימין, אלי בבייב (שניר שוקר), רנה מיחליץ', אוונס קנגוואה, דיאן ראדוניץ'.

 

סגל חסר ליוסי אבוקסיס. קאצ'ובה ישוב ל-11

בני סכנין תצא לאצטדיון בנתניה מעודדת לאחר שההתאחדות לכדורגל קיבלה את ערעורה והמתיקה את עונש הרדיוס למשחק אחד בלבד, אותו תרצה מול הפועל ב"ש.

באשר למשחק על המקום הרביעי, אלדר חסנוביץ' יחמיץ את המפגש עקב צבירת כרטיסים צהובים ומי שצפוי להחליפו הוא דייגו קאצ'ובה. בנוסף וויאם עמאשה ימשיך להיעדר עקב פציעה וגם יובל אבידור שנראה היה כי ישוב לסגל לאחר שהתאושש ממתיחה בשריר, התלונן בשנית על כאבים באותו מקום.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עותמאן, איציק כהן, אברהם פאס, וונדרסון סילבה, ח'אלד ח'לאילה, דייגו קאצ'ובה, פיראס מוגרבי, ז'אורז'יניו, הילאל מוסא, שלומי אזולאי

עוד באותו נושא: יובל שבתאי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי