Sport1 Banner

רשמי: קיארטנסון חתם לארבע שנים במכבי ת"א

| צילום: האתר הרשמי של מכבי תל אביב

חלוץ נבחרת איסלנד ירוויח כ-800 אלף יורו בעונה. קרויף: "רצינו אותו זמן רב"

(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי. החלוץ האיסלנדי בן ה-26 וידאר קיארטנסון נרכש ממאלמו תמורת כ-3 מיליון יורו וחתם במכבי תל אביב לארבע השנים הבאות. בכך הגיע לסיום החיפוש של סגנית האלופה אחרי סקורר חדש.

קיאטרנסון, שעוזב את שבדיה כמלך השערים בליגה לאחר 14 כיבושים ב-20 הופעות, ישתכר כ-800 אלף יורו לעונה בכל אחת מארבע השנים הבאות. בנוסף, הוא מחזיק בסעיף המבטיח לו כ-200 יורו אלף יורו מענק במידה שהקבוצה תזכה באליפות ובונוסים נוספים, כך ששכרו עשוי להגיע ל-1.2 מיליון יורו לעונה.

מיד לאחר החתימה דיבר קיארטנסון לאתר הרשמי: "אני מאוד נרגש לחתום במכבי ת"א ואני יודע כי מדובר במועדון הגדול ביותר בישראל עם קהל חם והיסטוריה מפוארת. עכשיו אני חוזר לסגל נבחרת איסלנד לקראת משחק המוקדמות שלנו באוקראינה ואחזור אחר כך. ברצוני להודות לכולם במאלמו, השחקנים הצוות והאוהדים. הייתה לי שם תקופה מדהימה אבל עכשיו אני מתחיל פרק חדש בקריירה שלי".

מי שסגר את העסקה, המנהל הספורטיבי ג'ורדי קרויף, סיפר: "וידאר הוא חלוץ פורה בעל רקורד מרשים אותו ניסינו להחתים במשך זמן רב. אנחנו מאושרים שהצלחנו להגשים את המטרה שלנו ומקווים כי יעזור לנו להשיג את היעדים. שמחים שהצלחנו להשלים את ההחתמה הזו בטווח זמן כה קצר. זוהי תוצאה של עבודת צוות".


"ניסינו להחתים אותו זמן רב" (האתר הרשמי של מכבי ת"א)

החלוץ בן ה-26 הגיע למאלמו רק בינואר האחרון אבל הספיק, כאמור, להבקיע 14 שערים ב-20 משחקים, מאזן שהציב אותו ככובש המצטיין בליגה השבדית. לפני מעברו לשבדיה שיחק קיארטנסון בליגה הסינית, והיה הכובש המצטיין בנורבגיה הודות ל-25 שערים ב-29 משחקים בוואלרנגה.

עוד באותו נושא: קיארטנסון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי