Sport1 Banner

רייכרט הורחק ולא ישחק מול חיפה במחזור ה-1

רייכרט במרכז המהומה. נענש על כך
רייכרט במרכז המהומה. נענש על כך |

קשר הפועל ת"א נענש על התנהגותו נגד רעננה, שתחסר את גבאי מול ב"ש

(גודל טקסט)

בן רייכרט לא שותף בדרבי גביע הטוטו ביום שני האחרון בתקווה שהשעיה עצמית זו מטעם המועדון תוביל להקלה בעונש, אך בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לא קיבלו הסדר זה והקשר יחמיץ את משחק החוץ ביום שני מול מכבי חיפה במסגרת המחזור הראשון של העונה, כמו גם אלעד גבאי מהפועל רעננה.

רייכרט כזכור הורחק מול הפועל רעננה ביחד עם אלעד גבאי והשניים לא שותפו בשני המשחקים הבאים של קבוצותיהם כחלק מעסקת טיעון ואף הביעו את התנצלותם בהעמדתם לדין, אך בית הדין המשמעתי הסביר כי סדר ריצוי ההרחקות מעוגן בתקנון ונועד למנוע מצבים בהם הנאשמים מתמרנים את המועדים בהם ירצו את עונשם.

לכן, כדי למנוע תקדים שיאפשר לקבוצות לבצע הרחקות עצמיות, הוחלט שלא לקבל את ההסדר והשניים הורחקו ממשחק אחד בפועל, בנוסף להרחקה משני משחקים על תנאי וקנס של 2,000 שקל על תנאי למשך שנה. 

גבאי. יחמיץ את ב"ש במחזור הפתיחה בשבת (דני מרון)

גם עודד אלקיים מקריית שמונה התייצב הערב בבית הדין המשמעתי לאחר שהורחק במחצית מול הפועל חיפה עקב עימות עם אוהדי היריבה, והואשם בהתנהגות בלתי הולמת בנסיבות מחמירות. המגן הורחק גם כן למשחק אחד בפועל, בנוסף לקנס של 2,000 שקל ועונשים של הרחקה משני משחקים על תנאי וקנס כספי זהה על תנאי למשך שנה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי