Sport1 Banner

רוקאביציה לא ייחשב כזר, קיבל מעמד של תושב

מפנה מקום לעוד זר
מפנה מקום לעוד זר | צילום: ערן לוף

חלוץ מכבי חיפה נשוי לישראלית. קרלסן באירופה כדי להחתים מאמן

(גודל טקסט)

המנהל המקצועי של מכבי חיפה, הנורבגי תור כריסטיאן קרלסן המריא לאירופה וייפגש כבר הערב עם שני מאמנים מתוך חמישה איתם שוחח וקבע פגישות.

 

מדובר בחמישה מאמנים שנבחרו בקפידה מתוך עשרות מועמדים, כאשר לקרלסן הכרה מוקדמת עם ארבעה מהם והפגישה הנוספת תהיה עם מאמן שהומלץ לו לפגוש. קרלסן שכנע את נשיא המועדון יעקב שחר כי הקבוצה זקוקה עכשיו למאמן זר ולא למאמן ישראלי, מאמן שיעבוד אתו בראש אחד ויגיע כדי להוביל את מכבי חיפה בחזרה לצמרת הגבוהה.

 

 

הכוונה היא שקרלסן ימנה את המאמן החדש כבר השבוע ויציגו בתחילת השבוע הבא, כשהצוות המקצועי החדש יהיה מורכב מאנשיו של המאמן הבא.

 

מכבי חיפה מאמינה כי בקרוב היא תשלים מול מכבי תל אביב את העברתו של הקשר שלומי אזולאי שאינו בתוכניות בקריית שלום וסיכם את תנאיו הכספיים במכבי חיפה לשלוש שנים. מכבי חיפה מוכנה לשלם עבור אזולאי 500 אלף יורו, בעוד הצהובים דורשים סכום גבוה יותר.

 

אזולאי. בחיפה מאמינים כי הקשר יצטרף (אודי ציטיאט)

 

בנושא שחקני חיזוק זרים וישראלים יש לקרלסן מועמדים לעמדת המגן השמאלי והקשר ההתקפי וההמתנה היא למאמן החדש כדי לקבל החלטה משותפת.

 

רוקאביציה תושב ארעי, פינה מקום לזר נוסף

 

בערב הודיעו הירוקים כי משרד הפנים החליט להעניק לניקיטה רוקאביציה מעמד של תושב ארעי, מה שמפנה מקום לזר בסגל.

 

רוקאביציה, שהגיע בקיץ האחרון מבית"ר ירושלים, כבש עד כה שער אחד במדי הקבוצה. החלוץ בן ה-29, נולד באוסטרליה, אך מכיוון שאשתו ישראלית יכול להיחשב כתושב ארעי. רוקאביציה חתום במכבי חיפה לשלוש שנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי