Sport1 Banner

רוקאביציה חתם במכבי חיפה ל-3 שנים

רוקאביציה. בעל יכולות גבוהות ומתאים מאוד למכבי חיפה
רוקאביציה. בעל יכולות גבוהות ומתאים מאוד למכבי חיפה |

החלוץ ירוויח 350 אלף יורו, בית"ר תקבל 400 אלף יורו. "שמח, באתי לקבוצה גדולה"

(גודל טקסט)

כפי שפורסם לראשונה בספורט1, החלוץ האוסטרלי, ניקיטה רוקאביציה, חתם היום (רביעי) במכבי חיפה לשלוש שנים בהם ירוויח 350 אלף יורו לעונה. למרות שהוא נשוי לישראלית, הוא ישחק בשלב ראשון כזר, כאשר הירוקים מאמינים שיקבל אזרחות עד חודש ינואר. הירוקים ישלמו לבית"ר ירושלים את הסכום שמופיע בסעיף השחרור – 400 אלף יורו.

 

רוקאביציה (29) נולד באוקראינה ובגיל 14 עבר עם משפחתו לאוסטרליה. ב-2007 הצטרף לקבוצת פרת' גלורי המקומית. השחקן זכה להתעניינות של קבוצות באירופה וב-2009 חתם בטוונטה אנסחדה ההולנדית. ב-2010 עבר רוקאביציה להרטה ברלין הגרמנית, עלה איתה מהליגה השנייה לבונדסליגה וב-2012 עבר למיינץ, שם שיחק תחת הדרכתו של מאמן דורטמונד כיום, תומאס טוכל.

 

 

ב-2014 חזר למולדתו ובקיץ שעבר חתם בבית"ר ירושלים. רוקאביציה, שבחר לייצג את נבחרת אוסטרליה, רשם 13 הופעות במדיה וכבש שער אחד במשחק מול דרום קוריאה.

 

רוקאביציה אמר לאתר הרשמי: "אני מאוד שמח להגיע לקבוצה גדולה בישראל. זו סגירת מעגל. מכבי חיפה היא קבוצה שאני אוהב ומחכה כבר למשחק הראשון".

 

מאמן מכבי חיפה, רוני לוי, אמר לאתר הרשמי: "ניקיטה הוא שחקן מצוין שעקבנו אחריו הרבה זמן, הוא בעל יכולות גבוהות ומתאים מאוד למכבי חיפה. בחרנו אותו לא רק בגלל היכולות על המגרש, אלא גם בגלל האישיות. הוא רצה מאוד לשחק במכבי חיפה. אלו סוג השחקנים שאנחנו רוצים. אנחנו מאחלים לו בהצלחה".

 

בנושא אחר, חן עזרא – שעזב לאחרונה את הקבוצה מהכרמל ומועמד להגיע למכבי ת"א והפועל ת"א – פרסם תמונה בעמוד האינסטגרם שלו ורשם: "תמונה יפה, זיכרון יפה". איך האוהדים הצהובים יגיבו לתמונה?

 

 

Nice picture .. nice memory ..

A photo posted by Hen Ezra – חן עזרא (@hen_ezra_8) on

Jun 8, 2016 at 1:31am PDT


 

מעל 2,000 מנויים נחטפו בכמה שעות

 

מכבי חיפה החלה הבוקר (רביעי) במכירת מנויים לעונת 2016/17 ובתוך כמה שעות נחטפו מעל 2,000 מנויים. בעקבות החתמת רוקביציה ירדה מועמדותם של חלוצי קריית שמונה, אופיר מזרחי ואחמד עאבד. גם הסיכוי שטל בנש יגיע קלוש.

 

בקבוצה ממשיכים במאמצים לחפש לשוער ולדימיר סטויקוביץ' קבוצה בחו"ל, מתנהלות שיחות עם קבוצות ברוסיה ובטורקיה אבל בינתיים ללא תוצאות.

 

עוד באותו נושא: ניקיטה רוקאביציה, רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי