Sport1 Banner

קרלסן: "המטרה? רוצים לחזור לליגת האלופות"

תור-כריסטיאן קרלסן. מכוון מאוד גבוה
תור-כריסטיאן קרלסן. מכוון מאוד גבוה |

המנהל הספורטיבי החדש של חיפה התראיין בנורבגיה: "כבוד בשבילי"

(גודל טקסט)

תור-כריסטיאן קרלסן עבד במועדוני פאר כמו ווטפורד, לברקוזן, האנובר, מונאקו וזניט, אלא שבחודש הבא הוא יחל רשמית את עבודתו כמנהלה הספורטיבי של מכבי חיפה.

בראיון ראשון שהעניק לערוץ הטלוויזיה הנורבגי TV2 סיפר קרלסן בן ה-41, שלאחרונה עבד כפרשן ואף כתב ל-ESPN, על ההתרגשות לקראת דרכו החדשה: "התגעגעתי לעבודה יום-יומית וללחץ שמגיעה עם עבודה כזו. אני אסיר תודה על ההזדמנות לעבוד במועדון הגדול בישראל ומצפה לאתגר החדש. ישראל תהיה המדינה השישית שאעבוד בה ואני מחכה כבר ללמוד יותר על השפה במדינה ועל התרבות של המדינה".

קרלסן נשאל על התרשמותו ממתקני המועדון בכרמל וענה: "יש למכבי חיפה אצטדיון מעולה, כזה שמתחרה במתקנים של מועדונים גדולים באירופה. זה כבוד גדול בשבילי לקחת את המשרה הזו".

עוזב את תפקיד הפרשן וחוזר למגרשים

וכמובן, נשאל קרלסן על מטרות המועדון החל מהעונה הבאה: "באופן טבעי מכבי חיפה רוצה לזכות באליפות ולהשיג את הכרטיס לליגת האלופות לאחר מכן. זה מועדון שצריך להיות בצמרת הכדורגל הישראלי ואני מחויב למטרה הזו. המטרה שלנו היא להתחזק לעונה הבאה ולהיות תחרותיים החל מיולי".

קרלסן הבהיר כי יחל את עבודתו במכבי חיפה באופן רשמי רק ב-1.6.2016, בעוד כשלושה שבועות, אך נשאל האם כבר סימן מועמדים אפשריים לחיזוק: "לא היה לי זמן לחשוב על זה. נשב עם ההנהלה ואז נתייחס לשמות ספציפיים. אם יהיה שחקן נורבבגי שיתאים, לא רואה סיבה שלא נצרפו".

הנורבגי גם התייחס למחלקת הנוער של הירוקים ואמר בקצרה: "מחלקת הנוער טובה מאוד. למעשה מכבי חיפה נמצאת נחשבת באירופה כקבוצה שמצליחה לייצר כמות נכבדת של שחקנים לבוגרים".

עם ראניירי במונאקו. בעונה הבאה הנורבגי יעבוד בכרמל

עוד באותו נושא:

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי