Sport1 Banner

קלאודמיר עשוי לעזוב את בית"ר, סירושטיין מועמד

קלאודמיר מרים ידיים. צפוי לעזוב את הבירה
קלאודמיר מרים ידיים. צפוי לעזוב את הבירה |

אלי טביב החל לעבוד: לרוקביציה, שמתקרב למכבי חיפה, יוצע חוזה חדש לשנתיים

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים פתחה רשמית בהכנות לעונה הבאה. הקבוצה של אלי טביב, שבתקופה האחרונה נראה כי הוא מעוניין לשדרג את הסגל לקראת עונת 2016/17, תפתח את אימוניה ב-10 ביוני, וכעבור שישה ימים תצא למחנה קצר בן שישה ימים באוסטריה – כשהשאיפה של הצוות המקצועי היא להמריא עם סגל מלא.

בנוסף לכך, אלי טביב רכש מכשירי GPS עבור שחקני הקבוצה, כך שבבירה ישתדרגו גם בפן זה בעונה הבאה. כידוע, בית"ר ירושלים צפויה לערוך את משחקה הרשמי הראשון בעונה הבאה כבר ב-30.6, בסיבוב המוקדמות הראשון של הליגה האירופית.

במישור המקצועי, בקבוצה מעוניינים לשדרג את עמדת המגנים ולצרף שחקן קישור בעל אוריינטציה הגנתית. הקשר הברזילאי קלאודימיר פריירה צפוי לעזוב את הקבוצה, והשאיפה של טביב היא לאתר שחקן בסגנון של ג'ון אוגו.

אוגו בורח לקלאודמיר. טביב מחפש להתשדרג בעמדה (דני מרון)

סוגיית ניקיטה רוקביציה ממשיכה להעסיק את ראשי המועדון. כפי שפרסמנו בספורט1, החלוץ סיכם את תנאיו במכבי חיפה, אולם בבית"ר העלו את האפשרות לפיה טביב יציע לשחקן חוזה חדש לשנתיים ובתמורה ידרוש את ביטול סעיף השחרור.

שחקן שעשוי להצטרף הוא הבלם מיקי סירושטיין, שעלה עם מ.ס אשדוד לליגת העל וסיים את חוזהו במועדון לאחר ארבע שנים. הבלם בן ה-27 היה מבוקש כבר בקיץ הקודם אצל אלי טביב, אך מחירו הגבוה באותה תקופה, סביב מיליון יורו, מנע את העברתו. כרגע נראה כי הוא הולך להיות אחד המלפפונים החמים בשוק כשגם מכבי חיפה עשויה לצרפו.

סירושטיין. עלה עם אשדוד וסיים את חוזהו (ערן לוף)

מעבר לכך בקבוצה החליטו כי בעונה הבאה הקבוצה לא תבצע זעזוע באשר להרכב, כך שהשלד שמתוכנן יהיה בנוי על קליימן, רואדה, קלטינס, איינבינדר ושכטר. גם מאור ג'רפי שהגיע להיבחן בקבוצה בתקופה האחרונה, נראה טוב וצפוי לפתוח עם הקבוצה את האימונים בעונה הבאה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי