Sport1 Banner

קלאודימיר צפוי לעזוב: "מצפה שיכבדו אותו"

קלאודימיר
קלאודימיר | צילום: אודי ציטיאט

האופציה של בית"ר על הקשר לא מומשה והוא מחכה להצעות. דראפיץ' לא ימשיך?

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים ממשיכה בהיערכות לעונה הבאה כשלא מעט שאלות עדיין לא סגורות. הישארות המאמן סלובודאן דראפיץ' לא ברורה כמו גם עתידו של הקשר קלאודימיר פריירה שהוא אחד מהשחקנים החשובים בבירה בשנתיים האחרונות.

 

לפי סוכנו של קלאודמיר, נראה שגורלו נחרץ: "קלאודימיר שחקן חופשי, אין לו שום אופציה להארכה בחוזה שלו", טוען סוכנו של הקשר, סרג'יו לייטה. "הוא מאושר בישראל ותמיד נתן הכל עבור בית"ר בתור אחד השחקנים הטובים בישראל. בעקבות השנתיים האלה הוא מצפה לקבל הכרה ועניין מצד מועדון שירצה בשירותיו".

 

"כמובן שיש הרבה עניין בו, אבל בתור הסוכן שלו אשקול רק הצעות רשמיות", הבהיר לייטה. "אני מרוצה שהבאתי שחקן לבית"ר שכל האוהדים אוהבים וגם ההנהלה. אני בטוח שהמועדון יכבד זאת וייצור איתי קשר כדי לחדש את החוזה ולבקש שאביא עוד שחקנים כמוהו". במועדון הגיבו: " קלאודמיר שחקן בית"ר ויישאר שחקן בית"ר ירושלים גם בשנה הבאה".

 

קלאודימיר, הוא השחקן היחיד בסגל הירושלמי ששיחק בכל המשחקים של הקבוצה העונה בליגה, בגביע, בגביע הטוטו ובאירופה.

 


דראפיץ', המו"מ בתקשורת יפגע בו? (אודי ציטיאט)

 

מעבר לכך, סאגת המשך דרכו של דראפיץ' בבית"ר לא יורדת מהכותרות עניין שמפחית את סיכוייו להמשיך בבית"ר. כזכור, לפני כשנה גיא לוי צוטט בתקשורת כאומר שיש פערים במשא ומתן ויום למחרת אותו דראפיץ' מונה לתפקיד כך שתסריט דומה אינו דמיוני כלל.

עוד באותו נושא: קלאודימיר

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי