Sport1 Banner

צריכים לכבוש גם אתכם: מצטייני המחזור השני

מי המצטיין שלכם? הצביעו והשפיעו
מי המצטיין שלכם? הצביעו והשפיעו |

ז'אורז'יניו כיכב, לידור כהן קבע מהפך והם לא היחידים שבלטו. הצביעו ובחרו

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת העל אמנם לא היה אטרקיבי כמו זה שפתח את העונה, נכבשו מעט יותר מחצי לעומת הכמות שהובקעה במחזור הראשון, אבל הדרמה הייתה בשיאה.

 

זכינו לתוספת זמן מהיותר טובות שזכורות במפגש בין בית"ר ירושלים לקריית שמונה, שם נכבשו שלושה שערים בתוספת הזמן, מכבי ת"א התגוננה באשדוד ומכבי חיפה שוב מעדה במחזור השני.

 

 

אז רגע לפני שהנבחרת תופסת את מירב תשומת הלב, הגיע הזמן לבחור את חמשת המצטיינים של המחזור. הצביעו בסקר שלהלן והשפיעו למי מגיע להיות שחקן המחזור השני של ספורט1.

 

 

 

זא'ורז'יניו – בני סכנין

מה הוא עדיין עושה בבני סכנין? השאלה הזו נשאלת בכל שער שכובש הברזילאי של סכנין, שמהרגע שנחת בארץ הוא מועמד לקבוצות הגדולות. בינתיים בסכנין מצליחים להשאירו למרות הצעות וחיזורים – והיא נהנית ממנו כהוגן. הפעם הוא היתל בהגנת מכבי חיפה וכבש את השער היחיד במפגש בין השתיים, שערו השני העונה שהעניק לקבוצתו ניצחון ראשון ושמר על המסורת של שער בכל אחד משני מחזורי הפתיחה, כפי שעשה בעונה שעברה.

 

 

ז'אורז'יניו וסכנין חוגגים על מכבי חיפה (ערן לוף)

 

לירוי צעירי – מכבי פתח תקוה

בעונה שעברה בבית"ר ירושלים הוא השלים 90 דקות מלאות רק בשני משחקי ליגה וקיבל מסלובודן דראפיץ' פירורי דקות. נראה שמכבי פתח תקוה זה בדיוק מה שהוא היה צריך – קבוצה בלי לחץ, עם מקום בטוח בהרכב ושקט נפשי שבו הוא יוכל להראות היכולות שלו. שער הניצחון נגד הפועל רעננה כבר במחזור השני סיפק סיבה נהדרת לאופטימיות.

 

צעירי חוגג שער ניצחון. חוזר לעניינים (יוני אריאלי)

 

 

לידור כהן – בית"ר ירושלים

זה יכול היה להיות הערב הגדול של לידור כהן. 20 דקות על המגרש (כולל תוספת זמן), שער יתרון ענק אחרי פיגור ורק שער מספק נבדל מנע ממנו להיות גיבור המחזור. ללידור כהן יש ים של כישרון שבא לידי ביטוי כל כך מעט פעמים, אבל עם יכולות כמו שלו הוא כבר היה צריך להיות אחד הכוכבים של בית"ר. העונה יהיה עליו להראות עוד ביצועים כמו מול קריית שמונה כדי להוכיח מודיע טביב רכש אותו לפני שנתיים בסכומים גדולים.

 

 

לידור כהן. זו צריכה להיות שנת הפריצה (דני מרון)

 

אלי אלבז – הפועל כפר סבא

במחזור הקודם כבש אלי אלבז את אחד השערים בהפסד 3:2 של הפועל חיפה על הפועל אשקלון, במהלך השבוע הוא עשה הכל כדי להשתחרר מהמועדון האדום והגיע להפועל כפר סבא. שרון מימיר הכניס אותו במחצית השנייה והוא שוב העניש את הקבוצה של יובל נעים, רק שהפעם בניגוד לשבוע שעבר זה היה שווה נקודה. במחזור הבא הוא חוזר לסמי עופר למפגש מול האקסית, לאלי כהן יש סיבה לדאגה?   

 

 

אלבז. לאלי כהן יש סיבה לדאגה? (עדי אבישי)

 

מקסים פלקושצ'נקו – הפועל חיפה

קשה להבין איך השחקן הכי טוב שיש להפועל חיפה לא ביסס את מעמדו בהרכב של אלי כהן. כשחושבים על זה, בהפועל חיפה שום דבר כבר לא מפתיע. הקשר עלה מהספסל והגיב בשער ניצחון שנתן ליואב כץ וחבורתו לפחות שבוע אחד של שקט. כמו במקרה של זא'ורזיניו, נראה שהמעבר לקבוצה גדולה זה רק עניין של זמן.    

 

 

פלקושצ'נקו מכניע את בני יהודה. ניצחון מהספסל (לירן קרפ)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי