Sport1 Banner

צ'יזיק על הצהובים: זה לא לגמרי ספורטיבי לדעתי

האזינו לראיון
האזינו לראיון | צילום: ערן לוף

מנכ"ל מכבי חיפה ל-103FM: "שחקנים לא טיפשים ורצו לשחק בגמר הגביע"

(גודל טקסט)

חמישה שחקני מכבי חיפה ספגו מול בני סכנין כרטיס צהוב חמישי שימנע מהם לשחק בליגה מול מכבי תל אביב, אבל יאפשר להם לשחק בגמר גביע המדינה. ספורטיבי או לא? מנכ"ל מכבי חיפה איתמר צ'יזיק התייחס לנושא בתכנית הספורט של רדיו 103FM. 

"מה התעוררתם פתאום? מה קרה? במהלך השנה הזו אין כמעט קבוצה בליגה שהשחקנים בה לא קיבלו צהובים מכוונים. גם בבאר שבע, גם במכבי תל אביב, גם בברצלונה וגם בבאיירן מינכן. במקרה הצטברו הצהובים. אף אחד לא כיוון אותם, אף אחד לא דיבר איתם – אני חתום על זה". 

"לפני כל משחק אומרים לשחקנים כמה צהובים יש להם ושייזהרו. באחד על אחד יכול להיות שנאמר (אחרת), אני לא הייתי. איזה שחקן לא ירצה לעלות לגמר גביע? הם לא טיפשים. זה קורה בכל הקבוצות בעולם. איזה שחקן לא ירצה להגיע לגמר הגביע. אני לא לא חושב שזה לגמרי ספורטיבי. מכיוון שזה לא בניגוד לחוק וכל שחקן יודע במה הוא רוצה לשחק…". 

"אל תכניסו לי עכשיו את ניר רשף, אתם שמעתם אותי שאני מצדיק את המהלך? מבחינה ספורטיבית, אולי צריך לראות. שחקן ששוכב על הדשא 2-3 דקות זה ספורטיבי? שחקן שבועט את הכדור החוצה זה ספורטיבי? השחקנים כולם רוצים לשחק בגמר הגביע, זה תהליך טבעי לחלוטין שקורה בכל העולם".  

"אני מסיים את תפקידי ויודע כאוהד מכבי חיפה את מי אני רוצה לראות על הדשא", סיכם צ'יזיק, והבהיר: "לא אגיד את דעתי בנושא יוסי בניון".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי