Sport1 Banner

פלט ימריא למחנה. לוי: יש התעניינות בטוואטחה

הירוקים באימון הבוקר. ממריאים לאוסטריה
הירוקים באימון הבוקר. ממריאים לאוסטריה | צילום: ערן לוף

ההולנדי יטוס עם מכבי חיפה ויטופל באוסטריה. איאד אבו עביד חתם

(גודל טקסט)

מכבי חיפה ערכה הבוקר אימון קצר ולאחריו התכנסה לקראת ההמראה למינכן, שם תנחת הקבוצה ותמשיך בנסיעה למחנה האימונים שייערך באוסטריה.

 

איאד אבו עביד, שאמש חתם על חוזה לשלוש שנים במכבי חיפה, ערך הבוקר את הבדיקות הרפואיות והוא יטוס עם קבוצתו החדשה למחנה. אבו עביד שיחק בעונה החולפת בהפועל תל אביב ולפני כן שיחק במכבי נתניה.

 

 

המאמן רוני לוי אמר הבוקר באימון על החתמת המגן: "יש אנרגיה טובה בקבוצה ואנחנו נוסעים למחנה באוסטריה כדי שיהיה טוב יותר, אבל עוד מוקדם לקבוע מטרות. אנחנו משתדלים להביא שחקנים טובים מאוד שמתאימים למועדון שלנו, ואיאד יכול לתפקד במספר תפקידים במגרש. מדובר בשחקן צעיר וטוב".

 

איאד אבו עביד מוצג כשחקן מכבי חיפה (האתר הרשמי)

 

שחקן נוסף שייצא למחנה במפתיע, בהחלטה שהתקבלה רק בסמוך ליציאה לשדה התעופה, הוא החלוץ ההולנדי גליינור פלט, שהוחלט כי המשך טיפולו בפציעה יימשך באוסטריה ולא בישראל כפי שתוכנן תחילה.

 

השוער ולדימיר סטויקוביץ' לא נכלל בתוכניות של המאמן רוני לוי ובמועדון הצטרפו לחיפושים של הסרבי אחרי קבוצה לעונה הבאה. סטויקוביץ' שלח בסוף השבוע הודעה למועדון והודיע חד צדדית כי בשל ניתוח בשיניו הוא לא יגיע למחנה באוסטריה וצירף מכתב מרופאו על דחיפות הניתוח.

 

הירוקים לא אהבו את הצעד של הסרבי אבל לא התרגשו מהמעשה מפני שאינם בונים על השוער. אוהד לוויטה מיועד להיות השוער הראשון בעונה הבאה ולצדו עומרי גלזר שנרכש מהפועל רעננה תמורת 250 אלף דולר.

 

"סטויקוביץ' שלח מכתב שהוא צריך לעבור ניתוח, אז שיהיה בריא", אמר המאמן, "הוא סיים את העונה מאוחר ואנחנו מכבדים אותו ומקווים שיעבור את הניתוח בשלום. אוהד לוויטה שוער מוערך ואני סומך עליו".

 

לויטה רץ הבוקר לצד מאמנו. זוכה לאמון מהצוות המקצועי (ערן לוף)

 

פרט לסטויקוביץ' לא יצאו למחנה באוסטריה גם אלירן עטר הפצוע, אביחי ידין, שחר הירש ואוראל דגני שאינם נמצאים בתכניות לעונה הבאה וטאלב טוואטחה שאף הוא, כמו סטויקוביץ', טרם מצא קבוצה בחו"ל המעוניינת לקלוט אותו. במהלך המחנה תשחק חיפה נגד דינמו טיבליסי, לודוגורץ וקרבאח. ברביעי ישודר בספורט1 וב-HD המשחק מול טביליסי החל מ-18:25.

 

רוני לוי התייחס גם הבוקר לאפשרות שטוואטחה יישאר ואמר: "יש קבוצה או שתיים שרוצות אותו ממה שאני יודע, אבל עדיין אין החלטות סופיות בעניינו".

 

בקבוצה מנהלים מו"מ עם המגן השמאלי היהודי האמריקאי ג'ונתן בורשטיין אשר שייך לקבוצת טיגרס ממכסיקו. לפני חמש שנים הגיע בורשטיין לישראל אבל דחה הצעה של מכבי תל אביב.

 

רוני לוי הבוקר בכפר גלים. "מוקדם לדבר על מטרות" (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי