Sport1 Banner

על כביש מס' 1: יצחקי ישוב לבית"ר או יישאר?

יחזור לבירה? ברק יצחקי
יחזור לבירה? ברק יצחקי |

חלוץ מכבי ת"א בדילמה. אוחנה והרוש בחרו צד, אך אחרים ממליצים לחכות

(גודל טקסט)

 ברק יצחקי, שנעדר מהמגרשים במשך כמעט שנתיים בעקבות פציעות קשות, יחגוג בקרוב את יום הולדתו ה-32. בעונה החולפת הוא מיעט לשחק וגם בעונה הנוכחית, תחת שוטה ארבלדזה, המצב לא השתנה. אמש, בניצחון של הצהובים אצל מ.ס אשדוד (1:2), הוחלף החלוץ בדקה ה-50 ונראה מכונס בתוך עצמו. מקורביו של השחקן לא אהבו את המהלך ומתחו ביקורת ליד הספסל הצהוב.

 


אין ספק שהחלוץ נמצא בדילמה. האם לחכות להזדמנות שאולי לא תגיע במכבי ת"א לאור מסע הרכש שלא נגמר, או לחשוב על חזרה אפשרית לבית"ר ירושלים, שהצליחה להחזיר את שמחת החיים לשחקנים כמו איתי שכטר ושמעון אבוחצירה. לספורט1 נודע כי הקבוצה מהבירה מעוניינת ביצחקי והיא ממתינה להתפתחויות.

"בית"ר זו מקום טוב עבור כל שחקן", אומר הפרשן אלי אוחנה, "באופן אישי אני מאוד אוהב את ברק. יש לו הרבה כדורגל. הוא אמנם לא בשיאו וכמו כל שחקן שמגיע לגיל מסוים יש ירידה ביכולת, אך יש לו דברים שאין להרבה חלוצים". והכוכב מספר 1 של בית"ר ירושלים בכל הזמנים מפרט: "שליטה בכדור, תחכום, ניצול מצבים. הוא יודע גם לנצל את הניסיון שלו בצורה טובה. אם הוא לא יישאר במכבי הלוואי שיגיע לבית"ר ירושלים. אני מאוד אשמח".

אלי אוחנה: "יש ליצחקי דברים שאין להרבה חלוצים" (עדי אבישי)

"יצחקי יפרח בבית''ר ירושלים", מכריז איש המשק של הצהובים שחורים מאיר הרוש. "הוא שחקן היריב היחיד שהקהל של בית''ר מעודד ורק מחכה שיחזור. יש כאן אווירה טובה וחיבוק חם. כולם, ללא הבדלים, כמו משפחה. הדוגמא הכי טובה היא אבוחצירה ושכטר. הקריירה שלהם נראתה גמורה וכעת הם פורחים מחדש".

הרוש החמיא לחלוץ מכבי ת"א ושלח עקיצה: "יצחקי הוא גאון כדורגל. מה שיש לו ברגליים אין לשחקנים בברזיל. אם במכבי ת''א לא בונים עליו או מבינים מה יש להם ביד, עדיף לו להגיע לבית''ר, הקהל מחכה לו והמהלך הזה היה צריך לקרות לפני הרבה מאוד זמן".

''קשה מאוד להתייחס לדילמה מבחינה רגשית", ניתח שחקן ששיתף פעולה עם ברק יצחקי לאחרונה. "אין שחקן שלא אוהב ומעריך אותו מקצועית. ברק צריך לעשות מה שהלב שלו אומר לו, אמנם לא קל לקבל את חולצת ההרכב במכבי, אבל ברק שחקן תחרותי. עד עכשיו הוא נשאר והוא מרוצה, זה אומר הכל. מכבי זה הטופ בישראל מבחינה ניהולית וכלכלית, כל שחקן יודע שמעבר לכדורגל יש גם את המעטפת. זו אגב הסיבה ששחקנים לא רוצים לעזוב את קריית שלום. גם אלה שלא מקבלים דקות נשארים".

"גם מי שלא מקבל דקות רוצה להישאר במכבי ת"א" (דני מרון)

עוד באותו נושא: אלי אוחנה, ברק יצחקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי