Sport1 Banner

עימות בין אוגו לרומאריו, טאהא נזקק לטיפול רפואי

אוגו. לא מצליח לשלוט בעצמו
אוגו. לא מצליח לשלוט בעצמו | צילום: דני מרון

אנשי ב"ש הפרידו בין הקשרים. בכר: "זה תלוי בנו". ברדה: "עדיף לחץ כזה"

(גודל טקסט)

שחקני הפועל באר שבע לא היו רגועים במשך כל המשחק מול מכבי חיפה (1:1) ובסיום אף נרשם עימות קשה בין ג'ון אוגו לרומאריו פירס. אנשי הצוות של האדומים התערבו במהירות והרחיקו את הקשר הכועס שלהם מהמקום.

 

בנוסף נזקק לואי טאהא בסיום המשחק לטיפול רפואי לאחר שהתעלף אבל התאושש לבסוף והלך בכוחות עצמו לחדר ההלבשה. טאהא הציל מהקו בדקה ה-95 ומנע מאלירן עטר צמד ושלוש נקודות לחיפה.

 

 

"גם אם מכבי תל אביב תעלה למקום הראשון ביום שני (אם תנצח את בית"ר ירושלים בבלומפילד) הכל עדיין תלוי בנו", אמר בסיום מאמן באר שבע, ברק בכר, והתכוון לכך שלקבוצתו עוד נותר לשחק בבלומפילד מול האלופה המכהנת.

 

על המשחק אמר בכר:  "רצינו מאוד לנצח בבית, עשינו הכל. תקפנו, לחצנו, רצינו להכריע ואם היו עוד כמה דקות היינו מנצחים. הפסדנו נקודות יקרות ונצטרך לתקן במחזור הבא".

 

 

על היריבה אותה עוד לא ניצח העונה: "אי אפשר להתווכח עם עובדות אבל בכל המשחקים היינו טובים ממכבי חיפה. נפגוש אותם עוד פעמיים בחצי גמר הגביע ובליגה". על הלחץ: "חזרנו מפיגור כך שאנחנו מתמודדים יפה מאוד עם הלחץ".

 

גם החלוץ אליניב ברדה ניסה להישמע רגוע למרות התוצאה הרעה. "לא עובר עלינו כלום. במחזור הקודם מול בית"ר היינו מצוינים, אז הפעם בגלל התיקו עובר עלינו משהו? מההתחלה היה ברור לי שזה פלייאוף קשה. אנחנו נילחם עד המחזור האחרון".

 

ברשת לא שכחו לעקוץ (מתוך עמוד הפייסבוק ציון 3)

 

על הלחץ: "כל שחקן צריך להתמודד אתו ועדיף לחץ של צמרת מלחץ של תחתית. בכל מקרה צריך  לנתב את הלחץ למקומות טובים". על מכבי ת"א: "אנחנו לא מסתכלים על אף אחד אחר שיעשה בשבילנו את העבודה. הקהל שלנו מלווה אותנו גם בבית וגם בחוץ, הם מגיעים במספרים גדולים לכל מקום. בכל מגרש ובכל מקום אנחנו צריכים ורוצים לנצח".

עוד באותו נושא: לואי טאהא

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי