Sport1 Banner

עוזרו של פטר בוס עזב את הארץ לפני הגמר

קרוזן. טס להולנד בשל סיבות אישיות
קרוזן. טס להולנד בשל סיבות אישיות |

קרוזן טס להולנד בשל "סיבות אישיות". אחד ממאמני מחלקת הנוער יחליפו

(גודל טקסט)

עוזרו הראשי של פטר בוס הנרי קרוזן עזב היום (שלישי) את ישראל ולא ייקח חלק במשחקה של מכבי תל אביב גמר גביע המדינה. ככל הנראה אחד ממאמני מחלקת הנוער יסייע היום לפטר בוס במהלך המשחק. במועדון אישרו את הדברים ואמרו: " הנרי קרוזן עוזב היום את הארץ מסיבות אישיות".

 

מדובר בהפתעה גדולה לנוכח התזמון שכן קרוזן, הידוע כמעורב מאוד במהלך משחקים ונחשב ליד ימינו הקרוב של מאמן מכבי ת"א, לא יהיה נוכח במשחקה אחרון של הקבוצה ובניסיון לזכות בתואר האחרון של העונה. למרות הדיבורים על סיבות אישיות, אנשים במועדון תוהים האם יתכן שקרוזר נסע כדי להכין את הקרקע לקראת הצטרפות אפשרית של הצוות, ביחד עם בוס, לאייאקס.

 

 

במקביל, ציין אתמול בוס כי הדיבורים בתקשורת על עזיבתו מיד לאחר המשחק הערב מפריעים להכנות הקבוצה למשחק מול מכבי חיפה. ההולנדי ערך שני אימונים קצרים במיוחד כדי לרענן את שחקניו וכדי להתאושש מהעייפות.

 

הייתה לנו עונה מרתקת ומלאה ברגשות. אני רוצה לסיים אותה עם תואר", אמר גל אלברמן בראיון לאתר הרשמי של הקבוצה. "אני חושב שנעצרנו עם תחילת הפלייאוף משהו שלא קרה לנו בשנים הקודמות. ההעפלה לליגת האלופות לא פגעה בנו, אלא זה שהפועל ב"ש הציגה עונה היסטורית. לא עמדנו במשימה שהצבנו לעצמנו בתחילת העונה, אבל נגיע לגמר בראש מורם.

עוד באותו נושא: גל אלברמן, פטר בוס

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי