Sport1 Banner

סכנין: עמאשה, קאצ'ובה וחסנוביץ' לא ימשיכו

מרבה להיפצע. עמאשה
מרבה להיפצע. עמאשה |

בדוחה חושבים על הקיץ: אזולאי, אבידור ומוגרבי יאריכו חוזה. עותמאן יעזוב?

(גודל טקסט)

אכזבה גדול בבני סכנין מההפסד הביתי 1:0 למכבי חיפה, שפגע מאוד בסיכויים שלה לסיים במקום הרביעי שעשוי להעניק כרטיס לליגה האירופית. בקבוצה מקווים שהירוקים יפסידו בשני המשחקים שנותרו להם.

 

למרות ההפסד, קיימת תחושת גאווה עקב היכולת והתוצאות מהתקופה האחרונה: "עשינו עבודה נפלאה בתקופה האחרונה, יצאנו מתחת לקו האדום כל הדרך לפלייאוף העליון ועכשיו אנחנו נאבקים על מקום באירופה. המסע הזה לא היה קל", התייחס פיראס מוגרבי לתקופה האחרונה. "לא סתם אבו יונס הוריד בפנינו את הכובע. לא רק הוא, כולם הורידו ואפילו יוסי אבוקסיס אמר לנו שהוא גאה בנו, שעשינו עבודה נפלאה ושזה עוד לא נגמר. יש לנו עוד שני משחקים וניתן את הכל. הכל עדיין פתוח".

 

 

יתרום לכל קבוצה בה הוא ישחק. ז'אורז'יניו (ערן לוף)

 

מי שלא פוסקים הדיבורים סביבו וסביב עתידו הוא ז'אורז'יניו, שבמשחק עצמו מתח את השריר אבל לא הוחלף בניסיון לעזור לקבוצה להשוות את התוצאה. "מכבי חיפה התחילה את המשחק טוב יותר טוב מאיתנו, אבל הגענו למצבים ויכולנו להבקיע. אין מה לעשות, ספגנו שער ונמשיך לעבוד קשה", אמר בסיום המשחק".

 

הכוכב הברזילאי מושך עניין מהקבוצות הבכירות בארץ, אבל הוא הציב לעצמו למטרה לשחק באירופה ובסביבתו מספרים כי ליל הצרפתית עוקבת אחריו. במקביל, הוא מנהל מו"מ עם סכנין על הארכת חוזהו. "יש עוד שני משחקים שאני אתן בהם הכל", אמר. "אני אראה אם יאריכו לי את החוזה, ואם כן אני אשמח. אם לא אני אקשיב להצעות מקבוצות אחרות, אני חושב שאני שחקן שבהחלט יכול לשחק בקבוצות גדולות כי אני אתרום לכל קבוצה שאני אשחק בה".

 

צפוי להאריך חוזה. אזולאי (ערן לוף)

 

בשעה שעדיין לא ברור אם ז'אורז'יניו ימשיך, ברור לוודאי כי שני זרים נוספים לא ימשיכו: דייגו קאצ'ובה צפוי לעבור לשחק באירופה למרות שגם הפועל באר שבע התעניינה בשירותיו, וגם אלדר חסנוביץ' יעזוב. מי שאמורים להישאר הם וונדרסון סילבה ואברהם פאס. רן קדוש צפוי לעזוב לבני יהודה, וקיים גם רצון לשחרר את וויאם עמאשה בשל פציעותיו הרבות וגילו הלא צעיר. עתידו של עלי עותמאן, שמחוזר בהפועל תל אביב ומכבי חיפה, לא ברור, כששלומי אזולאי, יובל אבידור ופיראס מוגרבי אמורים לחתום על חוזים חדשים.

 

בגזרת החיזוק, בקבוצה יחפשו להחתים קשר מרכזי במקומו של קאצ'ובה ושחקן בתפקיד מרכזי מאוד במקום ז'אורז'יניו. קיימת גם כוונה להחתים שוער מחליף וחלוץ מחליף במקומם של קדוש ועמאשה. מוחמד בדארנה יחזור לסגל אחרי שהושאל העונה להפועל עפולה מהליגה הלאומית, וגם אמיר חלאילה צפוי להישאר למרות שהוא זוכה להצעות רבות.

 

מכבי חיפה והפועל ת"א מתעניינות. עותמאן (ערן לוף)

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי