Sport1 Banner

סיכום העונה: ב"ש גדולה וחיפה בגארבג'

בכר ובוזגלו. באר שבע נכנסה לוואקום
בכר ובוזגלו. באר שבע נכנסה לוואקום | צילום: דני מרון

נתניה? שתחזור. גוטמן? יתחיל מחדש. ומה עם איזי? בלוג לסיום עונת 2015/16

(גודל טקסט)

ליגת העל הגיעה לסיומה ואחרי עונה ארוכה הבלוג מותש, אחרי שהצליח להישאר בקושי בליגה. רגע לפני שמוכתרת כאן אלופה, הבלוג החליט שלא לחפור יותר מדי ולסכם את העונה בנקודות. דבר אחד בטוח היה כיף. ניפגש כאן בעונה הבאה.

 

  • הצטרפו לדף הפייסבוק של ספורט1

 

1. הפועל באר שבע ומכבי תל אביב סיפקו לנו מאבק אליפות צמוד ומרתק, שלא ראינו מאז הראש בראש בין הפועל תל אביב למכבי חיפה בעונת 2009/10 וגם אז היה קיזוז. נכון שזה לא מזכיר את היריבות ההיא בין האדומים לירוקים, אבל באר שבע נכנסה לוואקום והוכיחה שהיא יכולה להיות קבוצה גדולה לאורך זמן.


2. רגע לפני גמר הגביע מכבי חיפה שמרה על התואר שבו היא מחזיקה בשנים האחרונות – קבוצת הגארבג' טיים הטובה ביותר. רק שבניגוד לעבר, כאדי לאנשים בכרמל לא להסתנוור מהקינוח ולזכור שהארוחה היתה ממש גרועה. בעצם, לא אמרנו את זה גם בעבר?

 

3. עכשיו אחרי שהעונה נגמרת, מתחילה תוכנית הריאליטי: לשרוד אצל אלי טביב. כל מתמודד, שחקן או מאמן, חייב להסכים למשכורת מינימום והתקפיד שלו. סלובודאן דראפיץ' הפך למאמן הראשון של בית"ר ירושלים בעידן טביב שסיים עונה. השאלה הגדולה האם הוא ימשיך, או שאופיר חיים ואולי ניסן יחזקאל יקבלו הזמנה ל"לשרוד אצל טביב" ואחד מהם ימונה במקומו.

 

טביב. ברוכים הבאים להישרדות (אבשלום שושני)

 

4. הפועל עכו ירדה לליגה הלאומית אחרי שבע עונה והאמת? לא נתגעגע. קבוצה בלי מסורת שמנוהלת על ידי העירייה, שעשתה כל טעות אפשרית, מתאימה יותר לימי שישי בצהריים. 

 

5. למכבי נתניה דווקא נתגעגע. מאוד. עצוב לראות מועדון עם קהל אוהדים גדול ועבר מפואר יורד ליגה בצורה כל כך עלובה. נקווה שבעיר היהלומים יפיקו לקחים ויחזרו מהר לליגת העל עם קבוצה בריאה וחזקה יותר. 

 

6. הפועל חיפה שוב נשארה בליגה רק במחזור האחרון. מעניין אם יואב כץ קורא סימנים. אם לא תוציא את הארנק ותשקיע בשחקנים טובים ויקרים במקום בשחקנים זולים, המזל ייגמר מתישהוא. ואז אפילו השירים מהסרט "רוקי" לא יעזרו לך.

 

מימר. התגלה כמאמן מצוין (דני מרון)

 

7. הפועל כפר סבא נתנה אור ירוק לליגת העל. ניהול שפוי, קהל נהדר, שרון מימר שהתגלה כמאמן מצוין ועונה נוספת בין 14 הגדולות. שאפו.

 

8. מה הסיפור של בני יהודה? למה הבעלים החדש ברק אברמוב מחזר אחרי "שמות" כמו יובל נעים ומנחם קורצקי ומוותר על מאמן מצוין כמו יוסי מזרחי, שקיבל ירושה לא פשוטה באמצע העונה, השאיר את הכתומים בליגה מוקדם ושמר את שחקניו במתח בריא וברוח ספורטיבית עד הסיום.

 

9. הפועל תל אביב צריכה לעשות ריסטארט. למזלה יש לה את אלי גוטמן, האיש הנכון למשימה, כך שהפעם זה לא ייגמר ב-24 שחקנים חדשים וחסר ערך. 

 

מזרחי. מה רע בו? (דני מרון)

 

10. קריית שמונה אמנם נפרדה העונה מחברות קבועה לפלייאוף העליון וניצלה מירידה ברגע האחרון, אבל בינינו הפה של איזי שרצקי תמיד היה בתחתית. שוב פרידה מתוקשרת ממאמן תוך כדי זובור פומבי. מגעיל.

 

עוד באותו נושא: איזי שרצקי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי