Sport1 Banner

סטויקוביץ' עבר לאנגליה, חיפה תוכל לצרף זר נוסף

סטויקוביץ'. ירידה לצורך עלייה
סטויקוביץ'. ירידה לצורך עלייה |

השוער עזב את הירוקים אחרי שנתיים וישחק בשתי העונות הבאות בנוטינגהאם פורסט

(גודל טקסט)

ולדימיר סטויקוביץ' חתם לשנתיים בנוטינגהאם פורסט מהצ'מפיונשיפ. השוער הסרבי ששיחק בשתי העונות הקודמות במכבי חיפה ואיבד את מקומו אצל הירוקים לטובת אוהד לויטה חיפש לעצמו קבוצה בחודשיים האחרונים. בעקבות עזיבתו, לחיפה התפנה מקום לזר נוסף בסגל.

 

האנגלים מכרו את השוער הראשון לסלטיק ושיחקו עד כה עם השוער השני. פורסט תקועה כבר שנים בליגת המשנה, אבל מדובר במועדון שזכה בעבר פעמיים באליפות אנגליה.

 

 

מכבי חיפה פתחה את העונה עם 0:1 ביתי על הפועל תל אביב, אך במועדון מתעסקים גם יומיים לאחר המשחק בהצהרת האליפות של המאמן רנה מולנסטיין ובהוצאתו של גילי ורמוט מהסגל. מולנסטיין מתכוון לשוחח עם ורמוט בנושא ולהבהיר לו כי הסגל נקבע בהתאם לקבוצה נגדה משחקים וכי מדובר בהחלטות מקצועיות בלבד, כך שחובת ההוכחה על כל שחקני הקבוצה באימונים.

המאבק על חולצת ההרכב תהיה גדולה יותר כבר בשבועות הקרובים, לאחר החלמתו של אלירן עטר שגם כן יצטרך להוכיח את יכולותיו בפני המאמן ההולנדי. עטר המחלים מפציעה בקרסול יוכל לחזור לשחק בתוך שישה שבועות.

 

אלירן עטר. בכרמל מחכים להחלמתו (עידן סלם)

 

מגן הרכש הקרואטי מריו מוסה יערוך היום אימון ראשון ואמור להיות בשבת בסגל למשחק נגד בני סכנין, כאשר המטרה היא לתת לו את חולצת ההרכב לאחר פגרת הנבחרות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי