Sport1 Banner

ניקוליץ' מאכזב, לוזון מתלבט בין שיש לדגני

| צילום: עדי אבישי

הפועל ת"א לדין בגין התפרעות בליגה לנוער. כבירי טס בשל תביעת מנדיונדו

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ממשיכה בהכנות לקראת המשחק בסמי עופר מול הפועל חיפה. האדומים מגיעים לאחר שניצחו את הפועל אשקלון 0:2 ומקווים לרשום ניצחון שני ברציפות ולהתקדם למרכז הטבלה. 

גיא לוזון קיים שיחות אישיות עם השחקנים הזרים בהן הבהיר את הדרישות המקצועיות שלו מהם כמי שאמורים להנהיג את הקבוצה. בראש רשימת המאכזבים של הפועל ת"א נמצא הקפטן נמניה ניקוליץ', כשדמיר שובשיץ' מגלה שיפור רב במשחקו ומועמד לפתוח בהרכב נגד הפועל חיפה יחד עם עומרי אלטמן וארון שוינפלד. בסגל למשחק יהיו גם ישראל זגורי, קלאודיו בומבה וכן וויאם עמאשה.

מי שייעדר מהמשחק הוא הבלם מרקו סימיץ', שמתח שריר בברך במשחקה של נבחרת מונטנגרו נגד דנמרק וייעדר כשלושה שבועות. לוזון כבר חושב על מחליף כשאחד מבין אוראל דגני וגל שיש יעלו בהרכב לצדו של אדי גוטליב. אם שיש יהיה זה שיזכה בחולצת ההרכב, אמור שמואל שימן לפתוח בעמדת המגן השמאלי, כשבמקרה בו דגני ישחק, עופר ורטה ישוב כנראה לצד הימני של ההגנה.

פצוע נוסף הוא ניקולס גורובסוב שסובל מפציעה במפשעה ויחמיץ את שני המשחקים הקרובים, בנוסף לקשר חן עזרא שייעדר בשל פריקת כתף. 


עמאשה. מתי יקבל את ההזדמנות? (עדי אבישי)

אמיר כבירי יצא לאירופה כדי לטפל בנושא התביעה הכספית של ססאר מנדיונדו. מאמנה הספרדי לשעבר של האדומים מסרב לחתום על הסכם הפשרה שהושג והחזיר את תביעתו הכספית בסך 2.5 מיליון שקלים לידי מוסדות פיפ"א. בנוסף, בעלי הפועל ת"א פועל לגייס כספים כדי להבטיח בחלון ההעברות בינואר לפחות שני שחקנים חדשים לקבוצה.

תובע ההתאחדות עו"ד ניר רשף החליט להעמיד את הפועל תל אביב לדין משמעתי בגין התנהגות בלתי הולמת של האוהדים במשחק במסגרת ליגת על לנוער. הדיון יתקיים ביום חמישי הקרוב ב-13:00, אולם העונש במקרה של הרשעה לא צפוי להשפיע ישירות על הקבוצה הבוגרת.


דו"ח המשקיף מהדרבי בנוער

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי