Sport1 Banner

מכבי ת"א מעוניינת לצרף את אצילי בהשאלה

אצילי. עובד קשה מהבוקר עד הערב
אצילי. עובד קשה מהבוקר עד הערב |

מקורב לקשר: "אם לא ישחק, ישקול לעזוב". וגם: הזימון לנבחרת בספק

(גודל טקסט)

ג'ורדי קרויף, מנג'ר מכבי תל אביב, עוקב בעניין אחרי מצבו של עומר אצילי וישמח לקבל אותו בהשאלה עד סיום העונה מגרנאדה, שכזכור שילמה עבורו רק 750 אלף יורו לבית"ר ירושלים והחתימה אותו לארבע שנים.

אצילי, שלא נכלל לראשונה העונה בסגל של נועלת הטבלה הספרדית ב-1:1 מול לה קורוניה מאוכזב מאוד ממעמדו בקבוצה ויחכה עד חודש ינואר כדי לראות האם הוא מצליח להיכנס לרוטציה.

הקשר הישראלי דווקא מרגיש בכושר טוב, עובד קשה באימונים, אבל קבוצתו נקלעה למאבקי הישרדות וספק אם היא זקוקה כרגע לשחקן טכני כמוהו, כשמאמנה החדש, לוקאס אלקראס,  חרט על דגלו את הלחימה וההקרבה כתנאי להישארות בליגה.

 

אגב, מעמדו המתערער של הקשר בגרנאדה, עלול להביא לכך שהוא יפסיד את מקומו בסגל נבחרת ישראל לקראת המשחק באלבניה ביום שבת במוקדמות מונדיאל 2018.

"גם ליוסי בניון ולדודו אוואט היו משחקים שהם לא נכללו בסגל", אמר גוסטבו קרנקו סוכנו הספרדי של אצילי לספורט 1, "קשה מאוד לעבור מהליגה הישראלית לליגה הספרדית. צריך סבלנות, ידענו שיהיה לו קשה בהתחלה, הוא צריך להמשיך לעבוד קשה באימונים ולחכות לצ'אנס שלו. וכשזה יגיע הוא יצטרך לתת את כל מה שהוא יכול כדי להוכיח שמקומו על כר הדשא".

קרויף. חושב על חיזוק רציני לצהובים (ערן לוף)

גורם בסביבתו של אצילי הוסיף: "עומר לא נשבר ומבלה מהבוקר עד הערב במתקן של גרנאדה, במגרש, בחדר הכושר, בכל מקום שיכול לסדר לו כניסה לרוטציה. כרגע אין העברות ואין לו מה לחשוב על שום דבר חוץ מלהיכנס להרכב".

"אם בינואר הוא יראה שלא בונים עליו ובמקביל קבוצה אחרת תביע בו עניין, זו תהיה סיטואציה אחרת. אצילי לא יכול שלא לשחק לאורך זמן רב כי זה יפגע לו בקריירה. בינתיים יש עוד חודשיים והוא שומר על אופטימיות".

אגב, לספורט1 נודע שגם מכבי חיפה והפועל באר שבע ייכנסו בינואר הקרוב למו"מ אם וכאשר אצילי אכן יהיה מחוץ לתכניות של אלקראס.

עוד באותו נושא: גוסטבו קרנקו

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי