Sport1 Banner

מכבי ת"א מגששת בנוגע לסטיב בירנבאום

בירנבאום
בירנבאום |

קרויף עוקב אחרי הבלם היהודי של די.סי יונייטד, ששמו נקשר גם למכבי חיפה

(גודל טקסט)

מאבק נוסף בין מכבי תל אביב למכבי חיפה. השתיים נאבקות על שירותיו של סטיב בירנבאום, בלם יהודי בן 25 מדי.סי יונייטד מה-MLS וחבר בסגל של נבחרת ארצות הברית לקופה אמריקה. שני המועדונים עוקבים אחרי השחקן כבר תקופה ארוכה.

די.סי יונייטד, במדיה לבירנבאום יש חוזה לשנתיים נוספות, קיבלה פניות ממכבי ת"א וממכבי חיפה. על פי הערכה, הצהובים מוכנים לשלם לבלם שכר של כמיליון דולר לעונה ופיצוי כספי גבוה עבור קבוצתו הנוכחית. 

זה לא סוד שהאלופה המכהנת זקוקה לבלם, שכן במועדון קיימת אכזבה מהיכולת של שלושת הבלמים – איתן טיבי, קרלוס גארסיה וטל בן חיים. טיבי מסיים חוזה בסיום העונה וההחלטה לגבי עתידו תתקבל בקרוב.

"מבחינת מכבי ת"א, רכישתו של בירנבאום היא הכרחית", סיפר מקורב למועדון והוסיף: "ג'ורדי קרויף מחפש שחקנים יהודים וסטיב בירנבאום הוא אחד המועמדים. ג'ורדי יודע כי גם מכבי חיפה עוקבת אחרי השחקן ונמצאת חזק בתמונה".

בתוך כך, במכבי ת"א ממתינים להגעתו של הבעלים מיץ' גולדהאר לגמר גביע המדינה. גולדהאר ייפגש עם קרויף והמנכ"ל מרטין ביין וישמע על התכניות של השניים לעונה הבאה. הבעלים צפוי להציג להם את התקציב לעונה הבאה, כשעד לפגישה כבר יהיה ברור אם האליפות הלכה דרומה או נותרה בקריית שלום. 

עוד באותו נושא: סטיב בירנבאום

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי