Sport1 Banner

מכבי ת"א הרוויחה כ-70 מיליון ש"ח מהאלופות

|

ארבלדזה מתכנן לפתוח עם מיכה מול אלקמאר ולא ישחרר את סקאריונה

(גודל טקסט)

ההשתתפות של מכבי תל אביב בליגת האלופות בעונה שעברה עשתה את שלה. מדו"ח שפרסמה אופ"א מתגלה כי הצהובים קיבלו כ-70 מיליון ש"ח על השתתפותם במפעל היוקרתי.

הסכום חושב לפי מספר משתנים שונים, כמו מענק העפלה, הצלחה לפי התקדמות וצבירת נקודות והכנסות משידורים. למרות שכבשו רק שער אחד וסיימו ללא נקודות מכבי ת"א שלשלה סכום נאה לקופה.

בתוך כך, הצהובים קיימו הערב אימון ראשון לאחר ההפסד להפועל באר שבע ולקראת המשחק בחמישי נגד אלקמאר בליגה האירופית.

ארבלדזה יגבש החלטה סופית רק במהלך האימון מחר (רביעי) לגבי ההרכב שיפתח מול ההולנדים. כמו שזה נראה, דור מיכה ימשיך ב-11, וסימן השאלה הגדול הוא האם גם בן חיים יצטרף אליו או ששוב יישאר על הספסל.

על פי דיווחים, במועדון מתכננים להביא כבר בחלון ההעברות בינואר קשר התקפי זר. למכבי ת"א יש מקום לזר נוסף, ושמו של אוסקר סקאריונה עלה בתור מי שעשוי לעזוב אם יוחלט להביא זר גם לעמדת הבלם או המגן השמאלי.


סקאריונה. ישלם את המחיר? (אודי ציטיאט)

למרות זאת, גורמים בסביבת המועדון טוענים כי שוטה ארבלדזה לא ישחרר את סקאריונה אותו הביא לקבוצה, ומבחינתו הוא האיש המרכזי בקבוצה. מי שעשוי לעזוב הוא נוסא איגיבור המסיים חוזה בקיץ, למרות שיש לו בהסכם אופציה לעונה נוספת לפי כמות משחקים בה הוא אמור להיות משותף.

בנוסף, במכבי ת"א העדיפו שלא להתייחס לפרסומים שסקאוטים מטעמם יעקבו הערב אחר קשר לודוגורץ וונדרסון, שישחק נגד ארסנל בשלב הבתים בליגת האלופות, ואף סרבו לפרט מדוע לא הסכימו להחליף ביתיות עם בני יהודה לבקשת הכתומים בשל שזרוע שייערך במושבה בחודש הבא. יש לציין כי האצטדיון בשכונת התקווה לא יאושר, כך שעל הכתומים יהיה למצוא מגרש שיארח את ההתמודדות.

עוד באותו נושא: אוסקר סקאריונה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי