Sport1 Banner

מכבי ת"א בודקת אופציה להשאלת מואנס דאבור

דאבור
דאבור |

הצהובים מוכנים לשלם את שכרו של החלוץ שלא זוכה לקרדיט בזלצבורג

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב העפילה אמש (חמישי) לשלב הבתים של הליגה האירופית אלא שהצהובים היו רחוקים מלהרשים חרף העובדה ששלחו הביתה את היידוק ספליט בתום דו קרב פנדלים.

 

לחבורה של שוטה ארבלדזה וג'ורדי קרויף ברור כי בסגל הנוכחי יהיה קשה לתמרן בשתי מסגרות ולהגיע רחוק כשהמטרה היא כמובן גם לזכות באליפות. הבעלים מיץ' גולדהאר כבר הסכים לפתוח את הכיס ולהנחית רכש מאסיבי כשהמטרה היתה קודם כל העפלה לשלב הבתים של האלופות שתניב הכנסה של 12 מיליון ש"ח.

 

 

לצד החיפוש אחרי חלוצים זרים, לספורט1 נודע כי הצהובים מגששים בכיוונו של האקס, מואנס דאבור שלא זוכה לקרדיט רב אצל מאמנו אוסקר גארסיה ברד בול זלצבורג.

 

דאבור שהגיע בקיץ למועדון האוסטרי עבור שבעה מיליון יורו מגראסהופרס לא שותף בהדחה מפלייאוף האלופות ומעמדו לא ברור. הצהובים מוכנים להשאילו לעונה עם אופציית רכישה שתעמוד כמובן על מחיר נמוך בהרבה מזה שהאוסטרים רכשו אותו. בנוגע לשכרו שמוערך במיליון יורו לעונה, למכבי תל אביב לא תהיה כל בעיה לעמוד בו. דאבור אגב זומן לסגל נבחרת ישראל למשחק עם איטליה.

 


דאבור, ילבש צהוב? (עדי אבישי)

 

יש לציין כי מכבי תל אביב היתה מוכנה להנחית גם את תומר חמד בישראל, אך חלוץ ברייטון צפוי להישאר במועדונו באנגליה ולכן שמו של דאבור נכנס כעת שוב לתמונה לאחר שכבר בתקופתו בגראסהופרס, שם כיכב כמלך השערים בשווייץ היו נסיונות להחזרתו.

 


גוהו, דאבור יצטרף אליו? (AFP)

 

במקביל כאמור צפויים להגיע מגן וחלוץ זר. השם המוביל במירוץ הוא ז'ראר גוהו בן ה-27 מקאיראט שעל המגעים עימו פורסם כאן באתר ספורט1. במועדון מנסים לסגור את רכישתו מהקבוצה הקזחית.

 

שם נוסף שעלה על הפרק הוא זה של נמניה ניקוליץ' ההונגרי. החלוץ מבוקש גם בהאל אך העפלתה של קבוצתו, לגיה וארשה לשלב הבתים של ליגת האלופות טורפת כרגע את הקלפים. יחד עם זאת, ייתכן והחלוץ בכל זאת ייעתר להצעה ובמועדונו הפולני מודעים לעובדה כי עתיד לעזוב.

 


אנריקה, ילבש צהוב? (Gettyimages)

 

כמו כן, בגזרת המגנים שמות שנשקלים הם אלו של כריס מאבינגה הקונגולזי ששיחק ברובין קאזאן וגם זה של חוסה אנריקה, אקס ניוקאסל וליברפול שנחשב שחקן חופשי.

עוד באותו נושא: ז'ראר גוהו, חוסה אנריקה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי