Sport1 Banner

מכבי פ"ת לא שילמה חוב לאזורוב, חשבונה יעוקל

צרות באם המושבות. לוזון
צרות באם המושבות. לוזון |

למרות פסיקת ביה"ד לעבודה, המועדון לא העביר לחלוץ סכום של כ-180 אלף ש"ח

(גודל טקסט)

חשבונותיה של מכבי פתח תקווה עומדים בפני עיקול, כך לפי פסק הדין של רשם ההוצאה לפועל בבית המשפט בחיפה. הסיבה: אי תשלום החוב לחלוץ הקבוצה בעבר, הבולגרי קוסטדין אזורוב, ששיחק בפ"ת בתחילת עונת 2014/15 והוקפא עם סוף חלון ההעברות של ינואר. 

כזכור, אזורוב תבע את המועדון לפני כמעט שנה על כך שהפר את תנאי החוזה ולא שילם את משכורתו במלואה. השחקן הוקפא לאחר שלטענת המועדון, לא הסכים לעבור לקבוצות אחרות על אף שהחזיק בהצעות ובעצם כפה את הישארותו. לאחר הליכת שני הצדדים לבוררות, נקבע שפ"ת תשלם לשחקן סכום של כ-220,000 שקלים. עם זאת, עד כה שילמה לשחקן כ-20,000 שקלים בלבד. 

לספורט1 נודע שלפני כחודש בהסכמת הבורר על מנת להגיע לפשרה, נפגשו הצדדים בבית הדין האזורי לעבודה בת"א וחתמו על הסכם בו נקבע שהחוב יופחת ל-180,000 ש"ח ועל המלאבסים לשלם לבולגרי את הסכום עד 21 באפריל. משלא שולם הסכום ולקראת ערב חג הפסח, פנה עורך הדין רמי שקור, נציג השחקן, לגזבר מכבי פ"ת סלע מנדל על מנת למנוע מצב של הגעה לתיק הוצאה לפועל, אך לא קיבל תשובה. 

לאחר שלא קיבל תשובה מהמועדון, פנה שקור לרשם ההוצאה לפועל בחיפה והיום כאמור ניתנו עיקולים לחשבון הבנק של פ"ת, מה שאומר שהקבוצה לא תוכל לבצע כל פעולה של הוצאה/הכנסה של כספים לחשבון הבנק. יש לציין, שבעקבות פתיחת תיק העיקול תחויב פ"ת בתשלום נוסף שאף יגדיל את החוב ומוערך ב-20,000 שקלים.

עורך הדין רמי שקור מסר לספורט1: "אני מצר על כך שצריך לפנות נגד קבוצה בליגת העל להליכי הוצאה לפועל בכדי שתועיל לשלם את חובותיה. זה לא מכובד לא לקבוצה ובטח לא לכדורגל הישראלי. צר לנו לפעול כך אבל לא נותרה לנו שום ברירה אחרת". ממכבי פ"ת נמסר: "אזורוב קיבל חלק מהכסף ואת שאר הכסף שחייבים לו הוא יקבל בימים הקרובים".

עוד באותו נושא: קוסטדין אזורוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי