Sport1 Banner

מכבי חיפה: חבשי ישמור על זהבי, על מי פירס?

ימני מזהבי לכבוש? חבשי
ימני מזהבי לכבוש? חבשי | צילום: עדי אבישי

אחד משחקני הירוקים: "מקווים ליצור לרוני לוי בעיה לקראת הגביע". עזרא בדרך לאירופה?

(גודל טקסט)

מכבי חיפה תעלה הערב (21:00, ישיר בספורט2) למשחק הליגה האחרון של העונה נגד מכבי תל אביב, שיהווה עבור הירוקים הכנה לגמר הגביע ביום שלישי.

 

חמישה שחקנים שלא יהיו הערב בהרכב בבלומפילד אמורים לשחק ביום רביעי בגמר באצטדיון טדי נגד הצהובים: ולדימיר סטויקוביץ', מארק ואליינטה, נטע לביא, לודביק אוברניאק ויוסי בניון המוצהבים, אותם אמורים להחליף בהרכב אוהד לויטה, עאיד חבשי, אופיר קריאף, קובי מויאל וגילי ורמוט.

 

 

בשיחות עם מקורבים, שחקנים מדברים על כך שמבחינתם המשחק הערב הוא הזדמנות להעניק לרוני לוי סיבות מקצועיות להמשיך להעניק להם את חולצת ההרכב גם בגמר. מי שכן צפוי לפתוח בגמר בטדי הוא חן עזרא, לאור היכולת הטובה שלו במשחקים האחרונים.

 

נמצא בכושר טוב, צפוי לפתוח גם בגמר ולקבל הצעה חדשה. עזרא (ערן לוף)

 

את המשימה לעצור את ערן זהבי אמור לבצע הבלם עאיד חבשי, כשרומריו פירס יוצמד להאריס מדוניאנין. רוני לוי מתלבט האם לתת לשני המגנים טאלב טוואטחה ואייל משומר לפתוח בהרכב או לתת להם לפחות מנוחה חלקית בפתיחת המשחק ולשלבם במהלכו. מי שמתכוננים לאפשרות המנוחה עם סאן מנחם וגם אופיר קריאף, שאם יתופקד כמגן ימני יחליפו בקישור איסמעיל ריאן.

 

"לא ניצחנו את מכבי תל אביב יותר משלוש שנים, ויש לנו הזדמנות לעשות זאת פעמיים בתוך שלושה ימים", אמרו במועדון לקראת המשחק. "יש לנו את המשימות שלנו, מאבק האליפות לא מעניין אותנו כי הוא לא קשור למכבי חיפה".

 

לא בטוח שיפתח. משומר (ערן לוף)

 

השוער אוהד לויטה צפוי לעזוב בקיץ לאחר שהקבוצה החתימה את שוער הפועל רעננה עומרי גלזר, וגם קובי מויאל מסיים את חוזהו ומבוקש בבני יהודה. חן עזרא סיים חוזה ומחזיק בהצעות מאירופה ומהפועל ומכבי תל אביב. בכרמל מעוניינים שהוא ימשיך לשחק ומתכננים להציע לו חוזה חדש עם סעיף יציאה נוח לאירופה.

 

ההרכב המשוער: אוהד לויטה; אייל משומר (איסמאעיל ריאן), דקל קינן, עאיד חבשי, טאלב טוואטחה (סאן מנחם); אופיר קריאף, קובי מויאל, רומריו פיראס, גילי ורמוט, חן עזרא; שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי