Sport1 Banner

מכבי חיפה תממש את האופציה על גילי ורמוט

ורמוט
ורמוט | צילום: ערן לוף

הקשר ימשיך בירוק לאחר שסוכמו כל התנאים הכספיים. עטר התאמן כרגיל

(גודל טקסט)

מכבי חיפה החליטה לממש את האופציה שהיתה לה על גילי ורמוט, והקשר שהגיע ממכבי תל אביב בחלון ההעברות של ינואר ללא תמורה ימשיך בירוק בשתי העונות הבאות. המאמן רוני לוי כבר הודיע כי מבחינתו ורמוט הצדיק את הבאתו והוא יהיה שחקן מוביל בעונה הבאה. הקשר עתיד להרוויח כ-330 אלף דולר לעונה אצל הירוקים. 

 

ורמוט פתח את העונה במכבי תל אביב במדיה היו לו 15 הופעות ללא שערים, בארבעה משחקים הוא השלים 90 דקות. במהלך חלון העברות של ינואר עבר הקשר למכבי חיפה וכבר בהופעת הבכורה שלו במדים הירוקים כבש בניצחון 0:4 על מכבי פתח תקווה, שער נוסף יש לו גם ב-1:4 על בני יהודה בגביע המדינה. סה"כ במכבי חיפה יש לו תשע הופעות בכל המסגרות. 

 

 

 

המגן טאלב טוואטחה עשוי לחדש בקיץ את המגעים עם מכבי תל אביב. לחיפה כבר ברור שטוואטחה יעזוב והיא סימנה כבר את המחליף שלו שייבחר מבין עמנואל אמבולה מרעננה או וונדרסון מבני סכנין.

 

עטר. כשיר לבאר שבע (ערן לוף)

 

לוי: "אנחנו בתקופה פחות טובה"

אלירן עטר ערך אימון מלא הבוקר בכפר גלים לצד ולדימיר סטויקוביץ' והשניים נראים כשירים לקראת המשחק בשבת (20:00 ספורטHD1) מול המוליכה הפועל באר שבע. החלוץ סבל מכאבים במפשעה בעוד השוער התלונן על כאבים בגבו. אוראל דגני וסאן מנחם עדיין לא כשירים ולא יהיו בסגל.

"אנחנו צריכים לתת הכל עד סוף העונה ", אמר המאמן רוני לוי לפני האימון, "אנחנו בתקופה פחות טובה כרגע למרות שבמשחק האחרון מול סכנין ראינו גם דברים טובים. מצד שני, אנחנו מקבלים גולים שלא מתאים לנו לקבל".

 

 לוי התייחס ליריבה: "באר שבע קבוצה חזקה במומנטום מצוין עם מאמן מצוין. יש לנו עוד משחק מולם, לא פחות חשוב, בחצי גמר הגביע".

(שאדי חורי)

 

עוד באותו נושא: גיל ורמוט, רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי