Sport1 Banner

מכבי חיפה או מכבי ת"א, מי מביאה יותר צופים?

| אינפוגרפיקה: פייסבוק מנהלת הליגות לכדורגל

נתוני המנהלת פורסמו: עליה של 8% בכמות האוהדים, הפועל באר שבע בפריחה

(גודל טקסט)

רגע לפני שכל הקבוצות נכנסו באופן רשמי להכנות לעונה הבאה, מנהלת ליגת העל בכדורגל פירסמה נתונים מעודדים מאוד מבחינתה. בהודעה שפורסמה לכלי התקשורת הוצגה עליה במספר הצופים ונתוני הרייטינג, זו השנה השניה ברציפות. 

מספר הצופים במשחקים צמח ב-8 אחוזים לעומת העונה הקודמת לה ועמד על 1,668,734 בני אדם. המשחק הנצפה ביותר נערך במחזור ה-35, אז הגיעו 29 אלף אוהדים לאיצטדיון סמי עופר, שם מכבי חיפה אירחה את האלופה שבדרך הפועל באר שבע. 


דירוג ממוצע הקהל (פייסבוק מנהלת הליגה)

כמו כן, נרשם גידול של 120% במספר הצופים במשחקי הבית של הפועל באר שבע, כאשר את המקום הראשון בקטגוריה הזו כבשה מכבי חיפה עם ממוצע של 20,964 צופים במשחק. במקום הראשון במשחקי חוץ התייצבה מכבי תל אביב, שהביאה 3,312 אוהדים בממוצע לכל ביקור.

לצד עליה של 4.5% בנתוני הרייטינג של שידור המשחק המרכזי, נמסר גם שהמחזור הנצפה ביותר היה מחזור הפתיחה עם 69,250 אנשים במגרשים. הממוצע למחזור עומד על 46,354 מושבים מלאים. 


מכבי חיפה מול באר שבע, הכי הרבה קהל (ערן לוף)

"זו השנה השניה בה יש עליה מרשימה בכל הפרמטרים של ליגת Winner", הכריז יו"ר המנהלת יורם באומן. "העליה במספר האוהדים המגיעים למגרשים ואחוזי הרייטינג הנוסקים, בצירוף חוזי זכויות השידור והספונסרים המצטרפים לליגה, מעידים כי הכדורגל הישראלי בתנופה ובדרך הנכונה". 

"כחלק מהשאיפה לשיפור מתמיד וליצירת חוויה לקהל ולצופים, אנחנו יכולים להבטיח שבעונה הבאה חוויית הצפיה והמידע הסטטיסטי שיוגש לצופים יעמדו בשורה הראשונה של שידורי הספורט בעולם", הוסיף באומן.

עוד באותו נושא: יורם באומן, מנהלת הליגה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי