Sport1 Banner

מחירו של מרסיץ': 300 א' יורו. מכבי חיפה מעוניינת

מרסיץ'
מרסיץ' |

הירוקים פנו לבני יהודה בנוגע לקשר הקרואטי. וגם: מחאת האוהדים נגד יעקב שחר

(גודל טקסט)

אנטוניו מרסיץ' הקרואטי הגיע לבני יהודה רק בינואר, אך כבר הפך לאחד הקשרים הטובים בליגת העל. ייתכן וזה מה שיהפוך אותו לרכש נוצץ בקיץ.

 

גורמים בבני יהודה העידו כי מכבי חיפה פנתה למועדון וביקשה להיכנס למו"מ על מנת לרכוש את הקשר בתום העונה. למרסיץ' חוזה לעונה נוספת במועדון מהשכונה ומחירו מוערך ב-300 אלף דולרים, סכום אותו יזדקק יעקב שחר לשלם עבור הקרואטי בן ה-28 שהגיע מ-RNK ספליט. "מרסיץ' הוא רכש מבריק, בטח שבקבוצה גדולה הוא יפרח", העידו בשכונה על הקשר.

 

 

אם מכבי חיפה תצליח לרכוש את מרסיץ' הוא אמור להגיע לעמדה של הקשר הצרפתי/פולני לודוביק אוברניאק שאמור לעזוב את הקבוצה בהסכמה הדדית בתום העונה למרות שיש לו חוזה לשנתיים נוספות ואינו נכלל בשבועות האחרונים בהרכב הפותח של מכבי חיפה.

 

אחרי שנכשלו בבחירת הזרים כאשר ניקולה דרינצ'יץ' כבר שוחרר ואף פרש ואוברניאק איכזב ואפילו מארק ואליינטה לא הצליח להרשים, רוני לוי עשוי להנחית שחקנים מוכרים שכבר השכילו לשחק בליגת העל.

 


אבורניאק, הסכמה הדדית שיעזוב (עידן סלם)

 

בין הזרים הנוספים שסומנו וגם הם יגיעו עם ותק בליגת העל, המגן השמאלי של הפועל רעננה, עמנואל אמבולה והמגן השמאלי של בני סכנין, וונדרסון סילבה.

 

המחאה נגד שחר הגיעה גם לכדורסל

חלק מאוהדי מכבי חיפה שמלווים את המועדון גם במשחקי הכדורסל המשיכו במחאה נגד הבעלים, יעקב שחר גם בהפסד 95:89 להפועל ירושלים ברוממה.

 

 

 

 

הקהל קורא לנשיא להעביר את שרביט הניהול של המועדון. מכבי חיפה נמצאת כבר כמה שנים בשחיקה במעמדה והכישלונות גרמו לקהל למחות נגד מי שנחשב לאיש שהרים את המועדון.

 


יעקב שחר על הכוונת של הקהל ברוממה

 


"שנים של כשלונות"

 

בשלטים שהונפו ברוממה נכתב: "יעקב שחרר" ו"שנים של כשלונות".

עוד באותו נושא: אנטוניו מרסיץ', רוני לוי

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי