Sport1 Banner

מוסה נטש את האימון, מארק ואליינטה צפוי לחזור להרכב

| צילום: ערן לוף

מכבי חיפה מתכוננת לדרבי מול הפועל, מולנסטיין: "מרגש, אך זה רק 3 נקודות"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה מתכוננת למשחק הדרבי החשוב מול הפועל בשבת. הירוקים מחפשים להמשיך במומנטום החיובי, לחבר ניצחון שלישי ברציפות ולהמשיך לרוץ בצמרת.

באימון שקיימו הירוקים בבוקר, התגלה שמריו מוסה לא הצליח להתגבר על הפציעה בשריר הירך. המגן השמאלי עזב את האימון כעבור כמה דקות לטיפולים וכנראה לא יהיה בסגל. ובמקומו ישחק סאן מנחם. 
 

מי שכן חוזר הוא מארק ואליינטה שקיים אימון רגיל, וההחלטה אם יעלה בהרכב הראשון תתקבל לאחר האימון המסכם. מולנסטיין יחליט האם גארי קגלמאכר ימשיך כבלם או יפנה את העמדה לספרדי ויחזור לעמדת המגן הימני במקומו של איסמעיל ריאן.

ניקיטה רוקביציה אמור לשוב מחר בהדרגה לאימונים, לאחר שהתאושש מדלקת ריאות. החלוץ כזכור לא התאמן בשבועיים האחרונים ולא היה גם בסגל הקבוצה וגם לא ישחק בשבת.


הפגרה עשתה להם רק טוב (ערן לוף)



"דרבי זה משחק שונה מהרגיל, אבל הוא בכל זאת שווה רק שלוש נקודות", הודיע רנה מולנסטיין במסיבת העיתונאים לפני האימון. "אני מאוד מחכה לזה, זה לא בא הרבה בחיים. יהיה משחק טוב, יותר מכל אחד אחר".

המאמן ההולנדי סיפר מה השתנה מאז הפגרה שלאחריה הגיעו הניצחונות על מכבי תל אביב והפועל אשקלון: "השחקנים קיבלו מנוחה. אנחנו עדיין בבניה וזה לוקח לנו זמן. כשמאמן חדש מגיע הוא מעייף את השחקנים גם בפן הפיזי וגם עם לחץ מנטלי, הם חזרו טריים".


מולנסטיין. מתחיל להתרגש? (ערן לוף)

"אחד הדברים שהכי הרשימו אותי במכבי חיפה זה הקהל. הם חלק חשוב מההצלחה שלנו והם גם יהיו חשובים לנו בשבת", הוסיף מולנסטיין. "היחסים של אלכס פרגוסון עם אוהדי מנצ'סטר יונייטד היו מיוחדים ולמדתי מזה".

על השאלה האם כעת הוא מסתכל על התוצאות של היריבות בצמרת ענה: "אנחנו עוקבים אחרי כל התוצאות, אבל זה לא משנה. אנחנו צריכים להמשיך ביכולת שלנו, להשתפר, לצמוח ולקחת נקודות".

הרכב משוער: עומרי גלזר; גארי קגלמאכר, דקל קינן, מארק ואליינטה, סאן מנחם; נטע לביא, קמיל ואצק, רועי קהת, גילי ורמוט; גלינור פלט, אלירן עטר.

עוד באותו נושא: דרבי, רנה מולנסטיין

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי