Sport1 Banner

מונרוי יחתום. גם מנגה ורומן יצטרפו למכבי פ"ת?

לא הולך לשום מקום. מונרוי
לא הולך לשום מקום. מונרוי |

נג'וקו יעזוב, ניקוארה עשוי להיות הבא בתור. מלמד: "מעכשיו הכיוון רק חיובי"

(גודל טקסט)

במכבי פתח תקווה לא מסתנוורים מה-0:2 על הפועל רעננה – ניצחון שהשאיר סיכוי להעפיל לשלב הבא בגביע הטוטו – וממשיכים לעבוד על חיזוק הסגל. "הייתה לנו מחצית ראשונה ומצוינת וראו שיפור, אבל רואים שהקבוצה חייבת להתחזק", אמרו במועדון.

החיזוק, אם כן, כבר ממש כאן. אייטור מונרוי, קשר הקבוצה בעונה שעברה, נחת בישראל אחרי שהתנאים בין הצדדים סוכמו. הוא צפוי לחתום על החוזה בימים הקרובים להצטרף לאימונים של קובי רפואה.

מעבר לכך, ביממה הקרובה צפויים להגיע לארץ גם החלוץ הרומני מיחאי רומן, מלווה בסוכנת שלו אנה מריה פרודאן, והקיצוני דולי מנגה במטרה לסגור במכבי פ"ת. במועדון ציינו כי למרות הגעתם לארץ, עדיין אין סיכום סופי עימם. עוד הדגישו, כי יחלו לשחרר שחקנים מהסגל הקיים רק לאחר ששחקן אחר יחתום רשמית.

מקצה שיפורים בסגל. רפואה (עדי אבישי)

ג'ייקוב נג'וקו צפוי להיות הזר הראשון שיעזוב, והוא ככל הנראה יושאל לקבוצה בליגה הלאומית. במידה שהן רומן והן מנגה יצטרפו למונרוי, במועדון ייאלצו לוותר על שחקן זר נוסף מהסגל, שכן גם בלם צפוי להצטרף (פ"ת במו"מ עם קרלוס קווייאר). במקרה כזה, ויורל ניקוארה הוא המועמד המוביל לסיים את דרכו.

"אולי זה נראה מבחוץ שאנחנו מבולבלים, אבל אנחנו יודעים בדיוק אילו שחקנים אנו רוצים כדי לחזק את הסגל", הבהיר גורם בצוות המקצועי.

בחזרה לניצחון על רעננה. גיא מלמד, כובש השער הראשון – גול בכורה העונה – סיפר: "השתחרר לחץ. היינו צריכים את הניצחון הזה כי הייתה לו משמעות קצת יותר גדולה ממשחק בגביע הטוטו. לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם היינו מפסידים. לקח לנו זמן להתחבר ולהתניע אבל עכשיו הכיוון יהיה רק חיובי".

על השינויים בסגל בימים האחרונים אמר החלוץ: "התחרותיות במכבי פ"ת עלתה בשנים האחרונות וכך גם השאיפה להתקבע למעלה. אם מבינים שאולי נעשו פה טעויות אז יפה שאומרים. זה מה שצריך להיות בקבוצה מצליחה".

מלמד נשאר באם המושבות רק לאחר סאגה ארוכה. הוא התייחס לכך ואמר: "אני מרגיש בבית במכבי פ"ת, ובטוח שעשיתי את ההחלטה הנכונה. אני מכיר את כל הצוות המקצועי ואנשים מסביב ומרגיש לי פה בנוח. החמיא לי שרצו שאשאר פה".


עמוס לוזון, יזכה לנחת העונה מקבוצתו? (עדי אבישי)

עוד באותו נושא: אייטור מונרוי, גיא מלמד

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי